علی ضیا در مراسم تجلیل از طرح انتخاب چهره مردمی «فرمول یک» مقایسه این برنامه با برنامه‌های چهره محور را نادرست دانست و از تلاش برای برگزاری قدرتمندتر طرح انتخاب چهره مردمی سال 98 خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۹۷

به گزارش روابط عمومی این برنامه، مراسم تجلیل از طرح انتخاب چهره مردمی فرمول یک، عصر یکشنبه هشتم اردیبهشت با حضور مدیران شبکه یک، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، امام جمعه تهران، سیدعلی ضیا مجری و تهیه‌کننده فرمول یک، اهالی رسانه و چهره‌هایی چون سیما فردوسی، بهمن هاشمی، حجت اشرف زاده، یاحا کاشانی با اجرای مهدی آقابیگی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در این مراسم عنوان کرد: حماسه بزرگ تاریخی مردم در کمک به سیل‌زدگان کشور، بی‌شک تاثیر گرفته از کار بزرگی بود که برنامه فرمول یک در ایام عید انجام داد و شما خیرین را به عنوان چهره معرفی کردید.
وی افزود: علی ضیا و دست‌اندرکاران این برنامه نیازی به تشکر و تجلیل ندارند؛ مثل همان چهره‌های مردمی که بدون توقع کارهای بسیاری انجام دادند. گنج بزرگ خلقت و سر مگوی آفرینش خدمت به مردم است و شبکه یک با طرح انتخاب چهره‌های مردمی الگوی این کار بود. این‌که 2000 نفر در ابتدا، ۴۰ نفر در مرحله بعدی و سرانجام ۱۱ نفر در پایان به عنوان چهره‌های برتر مردمی معرفی شوند، حرکت بسیار بزرگی است و به راستی این چهره‌ها تجلی دعای مکارم اخلاق امام سجاد(ع) بودند.
مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه یک در ادامه با قدردانی از حضور ارزشمند حجت‌الاسلام ابوترابی، امام جمعه تهران و همت عالی مهندس اوحدی که با حضور او شاهد تحول در سازمان فرهنگی هنری شهرداری هستیم و با شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی هنری پایتخت، باعث نشاط فرهنگی اجتماعی هنری در تهران شده است.
وی افزود: این حرکت فرهنگی و گفتمان ساز نشان داد برای این‌که مردم ما را ببینند، ما باید اول آنها را ببینیم و به آنها پیام بدهیم در هر ساحتی که کار می‌کنند دیده می‌شوند. لازم نیست فقط ورزشکار، هنرمند، وزیر و وکیل و مسؤول باشید بلکه در هر گوشه‌ای از کشور اگر کار خالصانه‌ای انجام بدهید بدون این‌که اراده کنید، دیده می‌شوید. همان‌طور که 11 چهره برتر مردمی تصور نمی‌کردند بارها تصویرشان پیش از اخبار ساعت 14 یا 21 در تلویزیون دیده شود یا روی بنر و بیلبوردهای شهری برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها