کد خبر: ۱۲۰۳۵۸۴

# دانشجو - ایاب و ذهاب
جمعی از دانشجویان:
با وجود تعداد زیاد دانشجویان دو دانشگاه الزهرا(س) و امام صادق(ع) در پل مدیریت و رفت وآمد این افراد، ولی سرویس‌دهی ناوگان عمومی به‌خصوص اتوبوس به دانشجویان بسیار ضعیف است.

# کیانشهر - تاریکی
رجب‌پور از تهران:
پارک و بوستان‌های منطقه کیانشهر فاقد نور کافی بوده و این پارک‌ها را در شب ناامن کرده است، به طوری که خانواده‌ها نمی‌توانند از این مکان‌ها برای تفریح استفاده کنند.

# اتوبان - ایمن‌سازی
حقانی از تهران:
ورودی اتوبان فتح شرق به اتوبان آزادگان شرق بسیار باریک و پر از چاله و دست‌انداز است. لطفا نسبت به ایمن‌سازی آن رسیدگی شود.

# ساماندهی - گوشت
ظفری از تهران:
با توجه به کاهش قیمت مرغ از مسؤولان درخواست می‌شود بازار گوشت و ماهی را نیز ساماندهی کنند تا قیمت این کالاها نیز کاهش پیدا کند.

# اشک - پیاز
ستوده از تهران:
صادرات بی‌رویه محصولات کشاورزی مانند پیاز باعث افزایش سر‌سام‌آور قیمت آن شده است، چرا مردم باید این محصولات پرمصرف را به سختی تهیه کنند؟صادراتی که باعث تورم در جامعه شود آیا به صلاح است.

# حبوبات - نظارت
جمالی از تهران:
چرا نظارتی روی بسته‌بندی‌ حبوبات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود ندارد؟ وزن این بسته‌ها 900 گرم است، ولی مبلغ دریافتی آن از مردم معادل یک کیلوگرم است و البته کیفیت مناسبی نیز ندارد.

# سهام-‌عدالت
جمعی از شهروندان:
قرار بود سود سهام عدالت تا پایان هفته قبل به حساب همه سهامداران عدالت واریز شود، ولی بازهم این قول به واقعیت نینجامید و سود عده‌ای از سهامداران به آنان تعلق نگرفت.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها