کد خبر: ۱۲۰۳۳۸۲

# مترو _ زمانبندی
کرامتی از تهران:
با توجه به راه‌اندازی خط 6 متروی تهران و تقاطع آن با ایستگاه شهدا در خط 4، مسافران زیادی برای ادامه مسیر به خط 4 می‌روند که باعث ازدحام در این خط ‌شده است. از مسؤولان مترو خواهشمند است در زمانبندی حرکت خط 4 مترو تغییراتی را ایجاد کنند.

# پل _ بلاتکلیفی
زارعی از کرج:
پل راه‌آهن در جاده قزلحصار به علت بازسازی، سال‌هاست تخریب و بسته شده، ولی هیچ اقدامی بابت ترمیم آن صورت نگرفته و بدون استفاده مانده است.

# سرویس _ غیربهداشتی
سمایی از تهران:
بیشتر پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر تهران سرویس بهداشتی ندارند و اگر هم موجود باشد بهداشتی و تمیز نیست. چرا شهرداری برای حل این معضل اقدامی نمی‌کند؟

# تاکسی _ حق بیمه
یک شهروند از کرمانشاه:
با حذف حمایت دولت از رانندگان تاکسی‌ در پرداخت حق بیمه این افراد، سال 98 حدود 45درصد بر مبلغ پرداختی بیمه توسط رانندگان افزوده خواهد شد، در حالی که پرداخت این مبلغ در توان رانندگان نیست.

# اعتراض _ بهای انرژی
واحدی از تهران:
بازهم بهای انرژی در سال جدید افزایش پیدا کرد. این افزایش تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟ مگر درآمد و قدرت خرید مردم افزایش یافته است؟

# پلدختر _ نیاز
بابارئیسی از پلدختر:
سیل اخیر، همه دام روستاییان پلدختر را که منبع اصلی درآمد این افراد بود از بین برد و مردم آسیب‌دیده چشم انتظار کمک و یاری دولت برای شروعی دوباره هستند.

# مازندران _ جاده
سلطانی از آمل:
بسیاری از جاده‌های روستایی و کوهستانی استان مازندران با بارندگی‌های اخیر خراب شده و رانش کرده است. از وزارت راه درخواست می‌شود اعتبارات ویژه ترمیم این خرابی‌ها را تامین و در اختیار استان قرار دهد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها