در برنامه «رو در رو» بررسی می شود:

اهداف و نتایج سفر نخست وزیر پاکستان به ایران

مجله سیاسی شبکه چهار سیما امروز ساعت 19 به بررسی اهداف و نتایج سفر نخست وزیر پاکستان به ایران می پردازد.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۷۶
اهداف و نتایج سفر نخست وزیر پاکستان به ایران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، رو در روی این هفته قصد دارد تا ضمن آسیب‌شناسی روابط ایران و پاکستان در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی و اقتصادی به بررسی چالش‌ها وظرفیت‎های پیش روی دو کشور برای توسعه همکاری‌ها بپردازد.

دکتر مراد عنادی مجری کارشناس «رو در رو» در این گفتگوی زنده تلویزیونی میزبان دکتر کیومرث یزدان پناه کارشناس مسائل شرق آسیا و دکتر مراد نعمتی زرگران،رایزن بازرگانی ایران در پاکستان می شود.

سفر عمران‌خان نیازی، نخست‌وزیر پاکستان و هیات بلندپایه همراه وی به ایران که دو هفته پس از سفر مهم عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق به تهران صورت گرفت، نشان از گام جدید جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم و توسعه مناسبات با همسایگان و ظرفیت‌سازی جدید در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی در منطقه دارد.

ترکیب وزرای اقتصادی، بازرگانی و مشاور ارشد در امور صنعتی در هیات همراه نخست وزیر پاکستان به ایران حکایت از برنامه مشخصی دارد که برای توسعه و تحکیم مناسبات تجاری و اقتصادی بین دو کشور طراحی شده است.

در همین چارچوب نخست وزیر پاکستان تأکید کرده است که می‌خواهد روابط با ایران را به سطحی عالی برساند، و موانع پیش روی را از میان بردارد.

«رو در رو» به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت 19 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها