فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت‌وگو با جام‌جم خبر داد

تشکیل تیم ویژه برای یافتن «باران»

فرمانده انتظامی استان مرکزی آخرین جزئیات پرونده ناپدید شدن دختر هشت‌ساله در شهرک مهاجران شازند را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۳۵

سردار کیومرث عزیزی در گفت‌وگو با جام‌جم اظهار کرد: براساس تحقیقات کارآگاهان، دختر هشت ساله به نام باران، صبح روز شنبه برای رفتن به مدرسه از خانه خارج می‌شود و بعد از آن دیگر کسی او را ندیده است. این حادثه بین ساعت 7 تا 7 و 30 دقیقه صبح رخ داده و خانواده او ساعت 13 و 40 دقیقه موضوع را به پلیس اطلاع دادند. تاخیر در گزارش ماجرا باعث شد روند رسیدگی به پرونده با پیچیدگی‌هایی رو‌به‌رو شود.
وی ادامه داد: پس از گزارش این فقدان، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی و فرمانده انتظامی شازند را مسؤول رسیدگی به پرونده کرده و از آنها خواستم ساعت به ساعت گزارش تحقیقات را اعلام کنند. تیم ویژه‌ای روی این پرونده مشغول تحقیق است که امیدواریم خیلی زود دختربچه را پیدا کرده و تحویل خانواده‌اش بدهیم.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به این‌که زنده پیدا کردن باران اولویت اصلی پلیس است، خاطر‌نشان کرد: از مردم می‌خواهیم اگر اطلاعی از سرنوشت دختر‌بچه دارند، موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.
یکی از بستگان باران هم به جام‌جم گفت: باران در مسیر خانه به مدرسه ربوده شده و هیچ ردی از رباینده یا ربایندگان او در دست نیست. پلیس در حال تحقیق در این پرونده است و تا‌کنون تماس مشکوکی با خانواده باران گرفته نشده است.
وی ادامه داد: پدر و مادر باران دو روز است بی‌تاب دخترشان هستند و امیدواریم خیلی زود او به خانه بازگردد. از مردم، رسانه‌ها و هنرمندان که برای یافتن او در تلاش هستند، تشکر می‌کنیم.
باران شیخی، دختر هشت ساله اهل شهرک مهاجران شازند صبح شنبه در مسیر خانه تا مدرسه ناپدید شد. خانواده او ظهر و پس از تعطیلی مدرسه متوجه شدند دخترشان آن روز به مدرسه نرفته است و برای یافتن او از پلیس کمک خواستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها