کد خبر: ۱۲۰۰۹۵۳

# سیل- مرکزی
شجاعی از مرکزی:
چرا مسؤولان کشوری و دولت واکنش قابل ملاحظه‌ای نسبت به وقوع سیل در استان مرکزی که خسارات زیادی را نیز به بار آورد از خود نشان ندادند؟

# خودرو - دلال
بابایی از کرج:
بازار خودرو دست دلالان است و روز‌به‌روز قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و به علت توقف فروش خودرو توسط خودروسازان این بازار شرایطی نامناسب دارد.

# تشکر -نظامیان
خزایی از تهران:
از نیروهای نظامی بابت کمک و یاری به مردم مظلوم سیل‌زده کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم تا اتمام این مشکلات این کمک ادامه داشته باشد.

# لایروبی -مسیل
جوادی از تهران:
از شهرداری تهران درخواست می‌شود تا مسیل باختر را لایروبی کند و قبل از فرارسیدن فصل تابستان این کار صورت گیرد.

# عوارض-بی‌اطلاعی
جعفری از زنجان:
اطلاع‌رسانی بابت مکانیزه کردن عوارضی‌هایی که اخیرا صورت گرفته و مهلتی چند روزه برای پرداخت این عوارض داده شده بسیار ضعیف بوده است.

# آسفالت- خانی‌آباد نو
قادری از تهران:
کوچه و خیابان‌های محله خانی‌آبادنو با توجه به بارش‌های اخیر پر از چاله شده است و نیاز به رسیدگی و ترمیم دارد.

# جاده -رانش
اولیایی از تنکابن:
از اداره راهداری کشور درخواست می‌شود جاده‌هایی را که رانش داشته است به صورت کامل ترمیم کند تا مردم برای رفت و آمد در این جاده‌ها وحشتی نداشته باشند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 15 اسفند 1397 با عنوان «بزرگراه خاموشی» مشاور ریاست و روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: مطابق استانداردها و مقررات و ضوابط ایمنی راه‌ها، احداث روشنایی در طول آزادراه‌ها الزامی نبوده و صرفا در برخی نقاط مه‌گیر و... توصیه می‌شود. با این حال به دلیل شرایط اقلیمی و درخواست‌های مکرر مردم در آزادراه پردیس ـ تهران پروژه روشنایی احداث شده است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها