رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۱ تا روز شنبه ۲۴ فروردین ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۰۶
اعمال محدودیت ترافیکی ۴ روزه در جاده‌های منتهی به شمال

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۴ فروردین ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۳ فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، افزود: تردد کلیه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه از جاده هراز ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها