فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کلاهبرداری ۱۸ میلیارد ریالی تحت عنوان شرکت خرید خودرو، در شهرستان ملارد، خبرداد.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۳۶
کلاهبرداری ۱۸ میلیارد ریالی تحت عنوان شرکت خرید خودرو

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار کرد: پس از بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی درباره وقوع کلاهبرداری گسترده از ۷۰ نفر تحت عنوان شرکت خرید خودرو، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران انجام تحقیقات تخصصی را در این زمینه آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی گسترده موفق به شناسایی این کلاهبردار حرفه ای در شهرستان ملارد شدند، گفت: کارآگاهان پس از انجام هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتقال متهم به پلیس آگاهی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم در بازجویی های پلیسی با شواهد و مدارک پلیس مواجه شد و سپس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ ۱۸ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

سردار خانچرلی در پایان گفت: برای جلوگیری از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها به شهروندان توصیه می شود قبل از معامله اوراق و اسناد ملکی و تجاری ارائه شده توسط فروشنده را به دقت بررسی کرده و پس از کسب اطمینان لازم اقدام به معامله کنند و هرگونه موارد مشکوک را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها