خیلی از بازیگران در دوران کاری خود بیشتر در قالب یک نقش ثابت برای مخاطبان شناخته شده و توانسته‌اند به شهرت و محبوبیت برسند، اما خوشبختانه من در کارنامه هنری‌ام نقش‌هایی متنوع تجربه کرده‌ام، حتی به ضرس قاطع می‌گویم به خاطر تنوع زیاد و مخاطبان، نقش‌هایم را خیلی دوست دارم.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۸۶

همچنین این سعادت را داشته‌ام در سریال‌های طنز کارگردانان شهره همچون رضا عطاران، سعید آقاخانی و ... هم نقش‌های متفاوتی را بازی کنم. با این‌که دو دهه از سابقه بازیگری‌ام گذشته است، اما ایفاگر نقش‌هایی بودم که از سوی کارگردانان به من پیشنهاد شده است و به‌ویژه این‌که تعداد نقش‌هایی که بازی کرده‌ام بیشتر پزشک، مامور نیروی انتظامی و پلیس بوده است.
بازی در بیش از 54 سریال تلویزیونی، فیلم سینمایی و تله‌فیلم را در کارنامه هنری دارم و در همه این سال‌ها به طول نقش فکر نکرده‌ام که کوتاه است یا بلند، آنچه برایم اهمیت داشته این بوده که بتوانم در کاری بازی کنم که مردم از تماشای آن لذت ببرند. همین برایم کافی است و چیزی دیگری طالب نیستم. مهم‌ترین دلیلی که می‌توانم نقش پزشک را خوب بازی کنم و از سوی کارگردانان مختلف برای چنین نقشی انتخاب می‌شوم این است که به خاطر شغل حرفه‌ای خودم است که بازنشسته بیمارستانی هستم و 30 سال پرسنل کادر درمانی در قسمت‌های مختلف بیمارستان‌های تهران و امارات بوده‌ام. به همین دلیل چنین نقشی را می‌توانم خوب بازی کنم.
در مجموع از روند بازیگری‌ام راضی‌ام. با این‌که کارم را به شکل جدی در عرصه بازیگری با سریال ترش و شیرین شروع کردم‌، اما به نظرم روند کارم در این عرصه خوب بوده است. در این سریال نقش رئیس بانک را به عهده داشتم که تجربیات آموزنده‌ای از این کار به دست آوردم، به‌ویژه از رضا عطاران که چهره مطرح و محبوبی است و در پشت صحنه متواضع و خاکی. در واقع بازیگر هیچ‌وقت از او کبر و غرور در رفتارش نمی‌بیند و این ویژگی ارزشمند این کارگردان است. من تا به امروز با کارگردانانی همچون مهران مدیری، رضا عطاران، سعید آقاخانی، محمدحسین لطیفی، سیروس مقدم، برزو نیک‌نژاد، مسعود آب‌پرور، علی عبدالعلی‌زاده و فرشاد ارج کار کرده‌ام که بازی در کنار هر یک از این دوستان برایم تجربه لذتبخشی بوده است.
چندی پیش هم در سریال زوج یا فرد به کارگردانی محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده بازی کردم. نقشم در این سریال کوتاه است و به خاطر این‌که بازی در کنار آقای لطیفی و نجف‌زاده برایم افتخار بود، ایفای نقش کردم. در سریال نون. خ ساخته سعید آقاخانی هم برای نوروز بازی می‌کنم. همچنین در سریال از سرنوشت هم به کارگردانی محمدرضا خردمندان نقش کوتاه اما کلیدی را بازی کردم که برای ماه رمضان آماده می‌شود. در مجموع تلاش می‌کنم تا به عشـق دوست داشتن مردم نقش‌های ماندگاری از خودم به ثبت برسانم.


حسین زمانی

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها