کد خبر: ۱۱۹۶۵۶۶

# بلوار ـــ خاموش
بیگی از تهران:
بلوار هجرت و تختی فاقد روشنایی لازم است و رانندگان دید کافی برای رانندگی ندارند این بی توجهی احتمال بروز تصادفات را زیادکرده است.

# قیمت ــ گذاری
شیرزاد از مراغه:
سیاست قیمت‌گذاری نادرست وزارت صنعت در حوزه خودرو باعث گرانی و سودجویی خودروسازان گردیده است و متاسفانه روزانه چند میلیون تومان به قیمت خودرو افزوده می‌شود.

# سفره ـــ کوچک
صفری از گرمسار:
حذف بسیاری از مواد غذایی مخصوصا گوشت، مرغ و ماهی از سفره خانواده‌های ایرانی ضرر زیادی را در آینده به مردم از نظر سلامتی وارد می‌کند و باعث و بانی همه این ضرر و زیان‌ها دولت است.

# جهش ــ ماهی
قاسمی از بابل:
چرا باید قیمت انواع ماهی در بازار نسبت به سال قبل افزایشی
سه برابری داشته باشد؟ تعیین قیمت در بازار به وسیله دلال‌ها هدیه دولت به مردم است.

# صنعت ـــ چرم
گرشاسبی از همدان:
صنعت چرم طبیعی ایران که نامی بزرگ دارد با گرانی و واردات چرم‌های مصنوعی از چین روبه‌ورشکستگی می‌رود و این موضوع اصلا برای اهالی این صنف خوشایند نیست.

# واردات ـــ بی‌رویه
میرزاخانی از تهران:
واردات بی‌رویه پارچــــــــــــــه‌های تزئینی مانند پرده و پارچه مبلی، کارخانه‌های نساجی داخلی و کارگاه‌های کوچک را به مرز ورشکستگی رسانده است.

# بیمارستان ـــ بیمار
مهربانی از گنبدکاووس:
وضعیت بهداشت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان گنبدکاووس بسیار اسفناک و نامطلوب است، بازرسان وزارت بهداشت چرا وظایف‌شان را دقیق انجام نمی‌دهند؟

# تولید ـــ داخلی
جمعی از شهروندان:
با وجود شعارهای فراوان راجع به حمایت از تولید داخلی، متاسفانه با گشت کوتاهی در بازار متوجه می‌شویم هیچ کالای ایرانی در بازار وجود ندارد و فقط اجناس چینی به فروش می‌رسد. صنعت تولید داخل با نوسانات ارزی به حالت کما رفته است و این موضوع زنگ خطری برای روزهای آینده است. این بی‌توجهی به بیکاری نیز دامن می‌زند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها