کد خبر: ۱۱۹۵۳۷۱

# سرویس ــ بهداشتی
جهاندیده از گنبدکاوس:
نبود سرویس‌های بهداشتی مناسب در مسیرهای پرتردد استان گلستان مشکلاتی را برای مسافران به‌وجود آورده است. حل این موضوع عزم مسؤولان دستگاه‌ها ذیربط را طلب می‌کند.

# حقوق ــ سرباز
باغبانی از تهران:
چرا حقوق سربازان هیچ‌گونه افزایشی نداشته است؟ این حقوق حتی هزینه ایاب و ذهاب این افراد را هم جوابگو نیست.

# جنگل ــ خواری
کشمیری از تنکابن:
قطع درختان وساخت ساز بی‌رویه در حاشیه رودخانه‌های شهرهای شمالی مخصوصا بابل به اوج خود رسیده است و زمین خواران نیز در حال تصرف جنگل‌های شمال هستند.

# خشکبار ـــ دلار
میرزایی از تهران:
چرا هیچ اقدامی بابت کاهش قیمت خشکبار صورت نمی‌گیرد؟ قیمت انواع خشکبار با دلار تعیین می‌شود و با توجه به این موضوع خرید برای مردم سخت است.

# تعاونی ـــ کشاورزی
چهاردهی از لاهیجان:
توسعه شرکت‌های تعاونی کشاورزی باعث کوتاه شدن دست دلال‌ها و افزایش سود کشاورزان می‌شود، از دولت محترم درخواست حمایت از این تعاونی‌ها را دارم.

# تکرار ــ 90
فیضی از تهران:
چرا برنامه پرطرفدار نود که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، تکرار ندارد؟ درخواست می‌شود تکرار این برنامه در اولویت شبکه سه قرار گیرد.

# محصولات ـــ بهداشتی
اشکوری از تهران:
بعد از افزایش قیمت چندبرابری محصولات بهداشتی، حال با وجود کاهش قیمت ارز و تامین مواد اولیه، این محصولات هیچ کاهش قیمتی نداشته است. چرا؟

# هرج ـــ و ـــ مرج
خدیری از تهران:
تقاطع خیابان فرجام به رسالت و همچنین میدان رسالت با توجه به رعایت نکردن قانون توسط رانندگان ترافیک سنگین دارد و گاهی دیده می‌شود رانندگان بدون توجه به چراغ قرمز میدان رسالت، از این چراغ براحتی عبور می‌کنند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها