کد خبر: ۱۱۹۴۳۲۸

# پل -عابر
کمیجانی از تهران:
نیمی از پل‌های عابر روگذر اتوبان باقری برقی نیست و این موضوع تردد را برای شهروندان بخصوص سالخوردگان سخت کرده است.
# ایمنی - شهر
سهیلی از تهران:
از شهرداری محترم تهران درخواست می‌شود نسبت به پاکسازی و ایمن کردن معابر و خیابان‌ها از درختان خشک و پوسیده- که درصورت رسیدگی نکردن با سقوط آنها جان مردم به خطر می‌افتد- اقدام کند.

# سطل -زباله
کمالی از تهران:
تعداد سطل‌های زباله با توجه به تعدد شرکت‌ها و ادارات در خیابان میرداماد بسیار کم است و شهروندان زباله‌های خود را در خیابان رها می‌کنند.

# نیمکت - خیابان
رستمی از تهران:
چرا در پیاده‌روی بلوارهای تهران نیمکتی برای استراحت وجود ندارد؟ با توجه به عریض بودن پیاده‌رو و طولانی بودن بلوارها به نیمکت‌هایی برای استراحت نیاز است.

# پاسخ - شهرداری
کرمانی از تهران:
چرا شهرداری منطقه 14 تهران حتی یک پاسخ به شهروندانی که درخواست احداث پل روگذر در میدان مطهری واقع در بلوار تختی که همه روزه شاهد ترافیک بسیار سنگینی هستیم، نمی‌دهد؟ بی‌اعتنایی به شهروندان قابل توجیه نیست.دست‌کم مدیران شهرداری می‌توانند دلایل خود را به شهروندان بگویند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 10 آبان 1397 با عنوان «تهویه - خاموش» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: تمامی سیستم‌های تهویه قطارهای مترو به شکل روزانه کنترل می‌شوند و خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد. شهروندان و مسافران محترم در صورت مشاهده خرابی سیستم تهویه قطارها می‌توانند با ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه به شماره 30004277 خط مورد نظر و شماره واگن را که در بدنه قطار نصب شده، اعلام کنند تا در اولین فرصت نسبت به بررسی و رفع اشکال اقدام لازم انجام پذیرد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها