برنامه تلویزیونی «رنگین‌کمان»‌ به کارگردانی امیر فیضی، این روزها دچار تغییراتی شده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۱۰۵

امیر فیضی کارگردان فعلی این برنامه در گفت‌وگو با فارس، درباره ایجاد تغییراتی در این برنامه تلویزیونی که مختص کودکان است، گفت: حدود هشت ماه از کارگردانی من در این برنامه می‌گذرد و مدتی است مشغول اعمال تغییراتی در رنگین‌کمان هستیم.
وی با اشاره به این تغییرات بیان کرد: با توجه به مشارکت بچه‌ها در بازی‌های استودیویی مثل فوتبال‌دستی و ... که از پیامک‌های ارسالی متوجه می‌شویم، تصمیم گرفتیم این مسابقه را به لیگ فوتبال برسانیم. حقیقت این است ارتباط برقرار کردن با طیف خردسال راحت نیست و ما سعی کردیم با ایجاد هیجان در برخی بخش‌‌ها، ارتباط خوبی با این گروه سنی برقرار کنیم.
این کارگردان درباره تغییر دکور و فضای این برنامه نیز عنوان کرد: در مرحله فعلی بیشتر به این نیاز داریم مکان بزرگ‌تری داشته باشیم تا بچه‌ها راحت‌تر بتوانند بازی و با ما مشارکت داشته باشند.فیضی در ادامه ضمن بیان تغییر در عروسک‌های برنامه نیز گفت: در سری جدید از این برنامه سه عروسک جدید با نام‌های من، اون و‌ این داشتیم و همچنان معتقدیم مواجهه بچه‌ها با عروسک هیجان‌انگیز است؛ مخصوصا عروسک‌هایی که بیشتر با ظاهر و رفتارهای بچه‌ها همخوانی داشته باشند.
رنگین‌کمان با اجرای آزاده آل‌ایوب و عروسک‌گردانی احمد آکشته و اکرم صانعی، صداپیشگی فرزاد حاتمی و نسیم سیگارودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها