حالا درست است هفت سال از دستگیری ریگی آن هم در هوا گذشته، ولی هنوز که هنوز است این جنایتکار، نامش در جنایت و قساوت و ناامنی ضرب‌المثل است و کاربران شبکه‌های اجتماعی راجع به آن حرف می‌زنند:
کد خبر: ۱۱۹۳۵۱۳

لعنت به #جنگ، لعنت به #عبدالمالک_ریگی،‌ #جندا..._و_جیش_العدل هیچ نسبتی با بلوچ و اهل سنت ندارد؛ جنگ چریکی در بلوچستان محکوم است؛ من بلوچ واهل سنت را در غم خود شریک بدانید.

#پرچم_افتخار فقط اونجایی که یکیو تو هواپیما رو آسمون گرفتن و اقتدار ملی رو نشون دادنو مشتی محکم بر دهان باعث و بانیش خورد.

کمترین خاصیت ساخت #شبی_که_ماه_کامل_شد این بود که بدانیم وقتی قرار است توحّش و خوی حیوانی #عبدالمالک_ریگی را در سینما نشان دهیم، حتما باید این خشونت را عریان جلوی چشم مخاطب بگذاریم. حتی با جانمایه عاشقانه‌ای که قرار است درام فیلم را شکل دهد.

در ازای 300 هزار تومان قبول کرد ما را ببرد. شب که رسیدیم #تاسوکی هنوز ۲۴ ساعت از زمان جنایت #عبدالمالک_ریگی نگذشته بود و خون‌ها تازه بود. یادم نمی‌رود حمزه تو جاده نرفت و آن منطقه را از خاکی دور زد. می‌گفت روی خون هموطنم نمی‌رانم. ترس آن شب هیچ وقت یادم نمی‌رود.

روزگاری #عبدالمالک_ریگی هارو رو هوا می‌گرفتن.

مصاحبه صدای آمریکا با #عبدالمالک_ریگی رو یادتونه؟ به تروریستی که کلی از مردم این کشور رو به شهادت رسونده بود می‌گفتن رهبر جنبش مقاومت مردمی!

یادمون رفت، مثل نیمه شب دیشبی بود که افعی در آسمان شکار شد. [اسفند٨٨]

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها