رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر که در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر در شهر تهران و اصفهان می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۰۴
بازداشت خرده فروش مواد مخدر در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد بخشنده در گفتگو با میزان اظهار داشت:ماموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در رصد‌های شبانه روزی و پایش های اطلاعاتی به دست آوردند که فردی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر روانگردان در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام در شهر تهران و اصفهان می‌کنند.

وی با اشاره به تحقیقات پلیسی و شناسایی توزیع کننده مواد مخدر در فضای مجازی، بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه وی در شهر کاشان و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیاتی این پلیس به مخفیگاه وی در شهر کاشان اعزام و ماموران موفق شدند توزبع کننده مواد مخدر را دستگیر و مخفیگاه آن را مورد بازرسی قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۶ کیلوگرم گل و ماری جوآنا از مخفیگاه وی کشف کنند، بیان داشت: ضمن توقیف خودروی متهم، خرده فروش مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی به تهران منتقل و با تکمیل پرونده قضائی وی به دادسرا معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها