کد خبر: ۱۱۸۷۵۸۲

# یارانه -تورم
جعفری از گرمسار
بهتر است دولت به‌جای پرداخت یارانه نقدی، یارانه بر کالاهای ضروری را مانند گذشته پرداخت کند تا از ورود نقدینگی و تورم در بازار کاسته شود.

# ارزش -افزوده
غفوری از تهران
اپراتورهای تلفن همراه اخیرا مبالغی تحت عنوان ارزش افزوده محتوا از مشترکان خود دریافت می‌کنند و متاسفانه مشترکان از این موضوع هیچ اطلاعی ندارند. چرا این اپراتورهای همراه قبل از کسر موجودی هیچ اطلاعی به مشترکان خود نمی‌دهند؟

#مدارس-غیردولتی
یک شهروند از لرستان
آموزش و پرورش لرستان تابه حال برای مدارس غیردولتی، شناسه ملی تعریف نکرده و این باعث شده تا موسسان این مدارس برای دریافت دسته چک از بانک ها دچار مشکل شوند. مشکل این است که بانک ها نمی دانند مدارس غیردولتی بالاخره اشخاص حقیقی هستند یا حقوقی و همین بلاتکلیفی سبب شده تا این مدارس با مشکل مواجه شوند.

#سوخت- گران
کیانپور از رشت
امیدوارم دولت تبعات گران شدن سوخت مخصوصا در حوزه حمل‌و‌نقل کالاها را فراموش نکند، چرا که با گران شدن سوخت، هزینه جابه‌جایی نیز افزایش پیدا می‌کند و نتیجه آن پرداخت اجباری توسط مردم است.

#میوه- بازار
قجری از تهران
در بازار، میوه‌هایی مانند سیب که تولید فراوانی نیز در داخل دارد کمیاب شده است و با قیمت گزاف به فروش می‌رسد. صادرات بی‌اندازه این میوه علت اصلی این مشکلات است.
#نان-کیفیت
مکاری از تهران
نانوایی‌ها به بهانه افزایش هزینه پخت، نان بی‌کیفیت به مردم تحویل می‌دهند، در این مورد نیاز به رسیدگی منصفانه دولت احساس می‌شود.
# تولید -داخل
کاشانی از قم
قیمت باتری‌های داخلی خودرو چرا باید حتی گران‌تر از باتری‌های خارجی باشد؟ با این اوصاف تمایل نداشتن مردم برای خرید اجناس داخلی عادی و بحق است.

#گوشت-دام
مجیدی از اصفهان
با این قیمت‌های گزاف گوشت و تولید کم در داخل، چرا دولت اقدامی بابت واردات دام زنده صورت نمی‌دهد؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها