عالیشاه: برای هر رقابتی آماده‌ام

تیم ملی متعلق به همه مردم است

یکی از جذاب ترین اتفاقات در پرسپولیس، رقابت چند بازیکن برای رسیدن به پست وینگر چپ در ترکیب اصلی است. جایی که از ابتدای فصل، امید عالیشاه قرق کرده و با توجه به شرایط فوق العاده‌ای که در امر گلسازی برای خود ساخته، بعید است فرصت بازی به بازیکنان دیگر بدهد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۷۴


با این حال رقابتش با سروش رفیعی و مهدی ترابی در آن سمت از میدان جذاب از کار در می‌آید. عالیشاه به ما گفت: «برای رقابت با همه بازیکنان آمادگی دارم و فکر می‌کنم تمام زندگی و فوتبال، محلی برای این رقابت کردن هاست. با این حال ما کنار یکدیگر تمرین می‌کنیم و همه بازیکنان از بالاترین سطح انگیزه و روحیه بهره می‌برند. همه دوست دارند بازی کنند، اما برانکو در مورد ترکیب اصلی نظر می‌دهد و من هم تلاش خودم را می‌کنم که یکی از انتخاب‌های کادرفنی باشم.»
این بازیکن سریع و تکنیکی اضافه کرد: «تمرین را بعد از 14، 15 روز استراحت دوباره شروع کردیم و فکر می‌کنم بعد از طی کردن اردوی قطر، شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. تعطیلی لیگ و همزمان شدن آن با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به سود ماست و اضافه شدن یاران جدید می‌تواند بار سنگینی را از روی دوش تیم بردارد. با هر سختی و جان کندنی که بود، تیم را تا اینجای فصل به‌عنوان مدعی قهرمانی کشاندیم، اما هنوز کارمان تمام نشده و باید با انگیزه‌های بیشتری به کارمان ادامه بدهیم تا روند خوب نتیجه گیری را حفظ کنیم.»
از عالیشاه در مورد تیم ملی هم پرسیدیم که گفت: «برای همه ملی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم. قلب همه اهالی فوتبال برای موفقیت تیم ملی می‌تپد و ان‌شاءا... بچه‌ها بتوانند با جام به ایران برگردند. این تیم ملی متعلق به همه است و دعا می‌کنم که همه ما از اتفاقاتی که در این دوره از بازی‌ها رخ می‌دهد، شاد شویم.»
این بازیکن در نهایت گفت: «من در 4 رده ملی بازی کرده‌ام و می‌دانم بازی کردن برای تیم ملی چه لذتی دارد. بدون تردید پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. با این حال امیدوارم بچه‌های ایران در جام ملت‌ها بتوانند نتایج درخشانی بگیرند و بار دیگر مردم کشورمان را شاد کنند. این بهترین هدیه برای همه خواهد بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها