دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: فردی که با تاسیس و ثبت شرکت‌ های صوری و تجاری مختلف در چند استان کشور اقدام به انجام فعالیت‌های اقتصادی گسترده کرده و از پرداخت مالیات استنکاف می‌ورزید، در قم شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۴۱
متهم به فرار مالیاتی ۲۰۰ میلیارد تومانی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ،مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری یک متهم فرار مالیاتی خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: از آنجایی که مالیات یکی‌از ابزار‌های مهم و حیاتی دولت جهت تعدیل ثروت و ارائه خدمات عمومی و رفاهی به آحاد مردم بوده و نقش بسزایی در رشد و توسعه همه جانبه کشور دارد لذا پرداخت به موقع آن می‌تواند نتایج مطلوبی را در توسعه و بهبود و اصلاح ساختار‌های زیر بنایی کشور داشته باشد.

دادستان مرکز استان قم تصریح کرد: با توجه به این موضوع، فردی که با تاسیس و ثبت شرکت‌های صوری و تجاری مختلف در چند استان کشور اقدام به انجام فعالیت‌های اقتصادی گسترده کرده و از پرداخت مالیات استنکاف می‌ورزید، در قم شناسایی و دستگیر شد.

کاهه گفت: این فرد متهم به فرار مالیاتی به میزان تقریبی ۲۰۰ میلیارد تومان است که پس از تفهیم اتهام با قرار تامین وثیقه و عجز از تودیع آن روانه زندان شد.

این مقام قضایی در پایان گفت: دادستانی قم در راستای مقابله با پدیده فرار مالیاتی و احقاق حقوق عامه با قاطعیت پرونده‌های فرار مالیاتی را رسیدگی کرده و خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها