به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، در این حکم، «نهضت تولید محتوا در فضای مجازی» در تعامل جدی با نمایندگیهای معاونت در سازمان و توجه به ظرفیتهای بیرونی به همراه به کارگیری ظرفیتهای رسانه ملی، بهعنوان مهمترین مأموریت قائم مقام جدید این معاونت معرفی شده است.
وظایفی همچون تولید برندهای نوین و متکثر رسانهای بهمنظور افزایش ضریب نفوذ و اثرگذاری در فضای مجازی، برنامهریزی برای اخذ بازخورد دقیق و مستمر از کاربران درباره مصرف و اثربخشی فعالیتهای فضای مجازی سازمان صداوسیما و تشکیل کارگروه هماندیشی جهت سیاستگذاری دقیق و آیندهپژوهی در حوزه رسانههای فضای مجازی، از دیگر موارد تأکید شده در حکم غلامرضا نوری است.
وی پیش از این مدیرعامل موسسه جام جم و مدیرکل تولید و توزیع فضای مجازی سازمان صداوسیما بوده است.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد