بازی یوونتوس ـ رم در ورزشگاه خانگی تورینی‌ها با وجود 3 امتیاز شیرین برای آنها، یک ناکام بزرگ داشت: کریستیانو رونالدو.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۲۲

او در این بازی هر چه زد به در بسته خورد و حتی پاس گل او در آخرین ثانیه‌های بازی، از سوی داور ویدیویی مردود اعلام شد تا بدشانسی‌های CR7 کامل شود. او در این بازی بارها در برابر بهترین بازیکن رم یعنی دروازه‌بان این تیم (رابین اولسن) ناکام ماند و یک بار وقتی در فاصله چند ثانیه دوباره مقهور اولسن شد، با خشم با دیرک عمودی دروازه گرگ‌ها کوبید.
او آن‌قدر از این ناکامی عصبانی بود که آلگری در پایان بازی گفت شاید برای بازی بعدی به او استراحت بدهد تا از زیر این فشار بالا خارج شود. چون آلگری هم خوب می‌داند که هواداران در هر بازی چه توقع بالایی از رونالدو دارند.
شاگردان مکس آلگری در بازی شنبه‌شب در هفته 17 لیگ سری A موفق شدند با تنها گل ماریو مانژوکیچ به برتری برسند و با 49 امتیاز از 17 بازی در صدر تنهای تنها بمانند. نزدیکترین تعقیب‌کننده آنها ناپولی است که 41 امتیاز دارد. در شرایط معمولی این تعداد امتیاز بسیار عالی است؛ اما برای رقابت با یووه کافی نیست.
آلگری: هنوز جام نبرده‌ایم
ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس بعد از بازی با رم گفت: ما قهرمان نیم‌فصل هستیم؛ اما هنوز جام را نبرده‌ایم. ما خوب کار می‌کنیم. در صدر سری A هستیم و به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌ایم؛ اما اینها نباید ما را فریب بدهد چون هنوز جامی نبرده‌ایم.
دی‌فرانچسکو: به تجربه یووه باختیم
اوزه بیو دی‌فرانچسکو هم پس از باخت به یوونتوس گفت: در نیمه اول بیش از اندازه عصبی و بی‌احتیاط بودیم، اما در نیمه‌ دوم میل بیشتری به دوئل نشان دادیم؛ اما تنها مشکل بازی ما فقط این بود که نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. ما تجربه کافی را برای این بازی نداشتیم و در مقابل، یووه از تجربه‌اش استفاده کرد و بازی را برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها