حق با شماست

کد خبر: ۱۱۸۱۱۷۹

# مدرسه ـــ‌ آتش
جمعی از شهروندان:
بازهم حادثه آتش‌سوزی در یکی از مدارس کشور! ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان، کوتاهی و نبود نظارت آموزش و پرورش در مناطق محروم علت اصلی این حادثه ناگوار بود.

# مسجد ـــ مسافر
عطار از بهشهر:
چرا در مساجد بین راهی در اوقات غیر از نماز به روی مسافران بسته است؟ در نبود استراحتگاه‌های مناسب بین راهی می‌توان از مساجد استفاده کرد.

# پل ــ‌ هوایی
نورالهی از تهران:
از شهرداری محترم منطقه 10 درخواست می‌شود بابت نصب پل هوایی در تقاطع امام خمینی(ره) به خیابان رودکی اقدام عاجل کند، چرا که عبور و مرور برای عابران این خیابان سخت است.

# تب ــ کنکور
مجیدی از لاهیجان:
نظام آموزشی کشور به جای توسعه و رشد در آموزش فنی و حرفه‌ای، محلی برای عرض اندام آموزشگاه‌های کنکور و کتب کمک درسی شده است.

# هراز ــ آسفالت
نوبخت از تهران:
آسفالت نامناسب در قسمت‌هایی از محور هراز به علت تردد بسیار زیاد خودروهای سنگین باعث صدمه و کندی حرکت خودروها می‌شود. این جاده به مرمت و رسیدگی نیاز دارد.

# خودروی ـــ سنگین
جعفری از آمل:
تردد خودروهای سنگین در ابتدای شهر آمل به علت ساخت و ساز سد و این‌که این محدوده تک لاین است باعث ترافیک می‌شود. از مسؤولان مربوطه درخواست رسیدگی به این منطقه را دارم.

جوابیه

در پی درج پیامی در 13آذر 1397 با عنوان «مترو ـ بدون توقف» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، به اطلاع می‌رساند اختلال ترافیکی در خط یک در مورخ 10/09/97 به دلیل مشکل فنی قطار 534 در ایستگاه شهرری و تخلیه مسافری این قطار در این ایستگاه و به دنبال آن لغو دو اعزام 7:08 و 7:12 از شهرری و اعزام‌های 7:30 و 7:42 از تجریش بوده که برای جلوگیری از تاخیرهای قطارهای دیگر، مرکز فرمان با هماهنگی امور ایستگاه‌ها و راهبر قطار اقدام به عدم توقف برخی از قطارها نموده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها