خرید بلیط هواپیما بر اساس پارامترهای مختلفی صورت می گیرد. اگر بخواهید در بهترین زمان اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید، باید زمان ها و حتی ماه های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید بهترین فصل برای خرید بلیط هواپیمای هر مقصد را مشخص کرده و در صورتی که سفرهای غیر ضروری دارید، سفرتان را به ماه های خاص و فصل های خاص موکول کنید.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۷۰
ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما

سپهر سیر یکی از سایت های معتبری است که در انتخاب بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما به شما کمک کرده و می تواند خرید ارزان بلیط هواپیما را برای شما امکان پذیر کند.

چرا بلیط ارزان می شود؟
یکی از سوالاتی که مطرح می شود این است که چرا بلیط هواپیما در برخی مقاطع ارزان می شود؟ شما با نگاهی به سایت سپهر سیر متوجه خواهید شد که نوسانات قیمت حتی در طول یک روز یا طول یک هفته بسیار مشهود است. این تغییر قیمت برای برخی از مقاصد، در مقایسه بین فصل های سال بیشتر نمایان می شود.

مشخص است که این تغییر قیمت ربطی به سایت سپهر سیر ندارد. این سایت به عنوان یک اطلاع دهنده رنج قیمت بلیط به مصرف کننده سعی می کند تا قیمت های آنلاین خرید بلیط هواپیما را ارائه دهد. علت ارزان و گران شدن بلیط در طول یک روز و یا در طول یک هفته و در فصل های مختلف سال، به علت استقبال از بلیط هواپیما است.

هرچه استقبال از بلیط هواپیما کمتر باشد، چارتر کننده سعی می کند قیمت ارزان تری ارائه دهد تا افراد مختلف برای استفاده از هواپیما ترغیب شوند. در نتیجه ممکن است در مواقعی قیمت بلیط هواپیما به حداکثر میزان خود برسد و در برخی مواقع این قیمت به کف قیمتی سقوط کند.

با توجه به همین بالا و پایین رفتن قیمت است که توصیه می شود اگر سفر شما در تاریخ دقیقی قرار ندارد، می توانید در زمان هایی بلیط هواپیما خریداری کنید که در آن بازه، قیمت در کمترین حالت خود قرار گرفته است. برای این منظور استفاده از سپهر سیر می تواند گزینه فوق العاده مناسبی باشد. این سایت با نمایش ارزان ترین روز برای خرید بلیط هواپیما برای هر مقصد مشخص، به شما کمک می کند تا بهترین روز برای خرید بلیط را مشخص کنید.

مقصد کجاست؟
اگر می خواهید بهترین زمان برای خرید بلیط را در طول سال پیدا کنید، باید مقصد خود را مشخص کنید. ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف، متفاوت است. هر شهر با توجه به ویژگی های اقلیمی و آب و هوایی، ممکن است در یک یا دو فصل سال، ارزان ترین بلیط هواپیما را داشته باشد.

برای مثال خرید بلیط هواپیما مشهد عموما در فصل زمستان به ارزان ترین حالت خود می رسد. به ویژه در ماه هایی از زمستان که هوا بسیار سرد و گاهی یخبندان در شهر مشهد حکمفرماست. در واقع ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مشهد، زمستانی است که مناسبت خاصی در آن زمستان وجود نداشته باشد. علاوه بر این ماه های دی و خرداد که زمان و فصل امتحانات است، قیمت بلیط هواپیما ارزان می شود. این موضوع را می توانید با نگاه کوتاهی به تقویم سپهر سیر به مقصد مشهد مقدس یابید.

کیش و قشم اما شرایط کاملا متفاوتی دارند. با توجه به گرما و اقلیم جنوب ایران، ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش یا قشم، تابستان است نه زمستان! در فصل تابستان به علت گرمای هوا مسافران کمتری راهی شهرهای جنوبی می شوند و در نتیجه قیمت بلیط هواپیما به شدت افت پیدا می کند. به همین علت اگر وارد سایت سپهر سیر شوید و قیمت بلیط هواپیما به مقصد کیش را در دو فصل زمستان و تابستان مقایسه کنید، به سادگی به این موضوع پی خواهید برد.

علاوه بر مشهد و کیش و قشم، شهرهای دیگر داخلی و خارجی نیز چنین شرایطی دارند. برای مثال ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی، تابستان و برای استانبول، زمستان است. برای برخی مقاصد اروپایی تفاوت قیمت بلیط هواپیما در فصل های مختلف کمی تعدیل می شود اما باز هم بسته به آب و هوا تغییر پیدا می کند.

از کجا بخریم؟
خرید بلیط هواپیما به ویژه در زمان های خاصی که قیمت ها باید به صورت کاهشی خود را بروز دهد، نیاز به دقت دارد. بهترین راهکار به جهت خرید بلیط هواپیما، استفاده از سایتی مثل سپهر سیر است. این سایت سعی می کند تا با استفاده از اطلاعات دقیق و به روز در مورد گران یا ارزان شدن بلیط هواپیما، اطلاعات دقیق و درستی را در اختیار خریداران بلیط قرار دهد تا بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشند.

اگر می خواهید یک سفر تفریحی به یک شهر داشته باشید، می توانید با مراجعه به
سایت سپهر سیر و مقایسه ماه ها و فصل های مختلف، ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما به مقصد خود را مشخص کنید. البته مشخص است که اگر زمان خاصی مد نظر شما است و باید در یک زمان خاص اقدام به خرید بلیط کنید، نمی توانید انتظار ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را داشته باشید.

سخن پایانی
پیدا کردن ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما شاید تا همین چند سال گذشته کمی سخت بود؛ اما امروزه به دلیل وجود اطلاعات آنلاین، بررسی و مقایسه خیلی ساده تر از گذشته است.

سایت سپهر سیر به شما کمک می کند تا بر اساس نیاز خود بهترین و به صرفه ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید و از یک سفر تفریحی ارزان قیمت لذت ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها