بانوان کاراته‌کار روی تاتمی: در میان رشته‌های گوناگون ورزشی که بانوان ایران در آن فعال هستند و در عرصه‌های جهانی افتخارآفرینی می‌کنند، رشته کاراته در یکی دو سال گذشته مورد توجه ویژه قرار گرفته است تا این حد که دختران ایرانی روی تاتمی حسابی خوش درخشیدند و امسال در رده جوانان قهرمان قاره کهن شدند یا سارا بهمنیار در عرصه جهانی برای ایران مدال آورد، حالا از ابتدای این هفته فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور آغاز شده است و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تنور لیگ را داغ خواهند کرد و جذابیت را به لیگ باشگاهی ایران می‌آورند.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۴۷

خانم سفیر: رئیسجمهور افغانستان هفته گذشته بانویی به نام رویا رحمانی را به عنوان سفیر جدید کشورش در آمریکا منصوب کرد و باعث شد تا این خانم افغان در معرض توجه رسانهها و مردم قرار گیرد.

او قبلا تجربه حضور در سفارتخانههای افغانستان در اندونزی و چین را نیز داشته است، قبل از خانم رحمانی، حمدا... محب، سفیر افغانستان در آمریکا بود که حدود سه ماه پیش استعفا کرد و حالا حضور یک زن در آمریکا به عنوان سفیر مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفته است.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا رحمانی میتواند در این جایگاه حساس موفق باشد یا خیر.

بازگشت تهرانی: هر بازیگری در کارنامهاش یک نقطه اوجی دارد، یعنی چند سالی از او به عنوان ستاره یا همان سوپراستار تمام عیار یاد میکنند و آرام آرام با بالا رفتن سن و حضور جوانان، ستاره او رو به خاموشی میرود، اما هستند بازیگرانی که شاید دوران اوج برایشان دوباره تکرار نشود، اما هر بار که در نقشی ظاهر میشوند تحسین خیلیها را به همراه میآورند. هدیه تهرانی یکی از همین بازیگران است که بسیار کمکار شده است، اما همین هفته گذشته برای بازی در فیلم «روزهای نارنجی» در جشنواره «مانهایم» آلمان از او تقدیر ویژه شد.

این فیلم احتمالا بزودی اکران عمومی هم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها