حرف‌های درگوشی کی‌روش با طارمی

تمرین تیم ملی یک روز بعد از تصمیم جنجالی

تیم ملی ایران دیروز از ساعت 11 و 30 دقیقه تمرین خود را در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد. شاگردان کی‌روش برای دیدار با ترینیداد و توباگو آماده می‌شوند. این تمرینات نکاتی داشت.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۲۸

چالش دقت در تمرین

قبل از شروع تمرین، بعضی بازیکنان تیم ملی و اعضای کادر فنی چالش «دقت» داشتند. این چالش هم به آن شکل بود که بازیکنان باید طوری به توپ ضربه میزدند که توپ دقیقا روی خط میانه زمین
میایستاد.

بازیکنانی چون حسینی، چشمی، نوراللهی، بیرانوند و... همراه با مارکار و اوسیانو در این چالش شرکت کردند و کلی هم برای یکدیگر کری خواندند.

حضور 4 لژیونر

کاوه رضایی و علی قلیزاده، دو ملیپوش ایران در بلژیک که در تمرین روز دوشنبه غایب بودند در پک ماندند و ریکاوری کردند. آنها دیروز به جمع ملیپوشها پیوستند و در اولین جلسه تمرینی خود حاضر شدند. همچنین کریم انصاریفرد و امیر عابدزاده هم پا به پای دیگران تمرین کردند.

حضور 2 مصدوم

پژمان منتظری و مرتضی پورعلیگنجی که نامشان برای دیدار با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا در فهرست تیم ملی قرار نگرفته، دیروز به صورت اختصاصی با مربی بدنساز تیم ملی تمرین کردند.

گل زیبای انصاریفرد به عابدزاده

بازیکنان بعد از گرم کردن، فوتبال درون تیمی بازی کردند که در آن کریم انصاریفرد یک گل زیبا به امیر عابدزاده زد و با تشویق همبازیانش همراه شد. کیروش هم با تشویقهای خود تلاش میکرد به بازیکنان روحیه دهد. کارلوس در تمرین دیروز دقایقی هم با مهدی طارمی گفتوگو کرد که کاملا پیدا بود نکاتی را به این بازیکن میگوید.

تمرین تحت تاثیر اتفاقات اخیر

تمرین دیروز تحت تاثیر ممنوعالمصاحبه شدن بازیکنان و همینطور خروج آنها از اینستاگرام بود. حسینی، مدیر رسانهای تیم ملی گفت قرار بود سه بازیکن به جمع خبرنگاران بروند و صحبت کنند ولی به دلیل این اتفاق، مصاحبه آنها منتفی است. خبرنگاران هم در گفتوگو با یک دوربین تلویزیونی نظرات خود را درباره مسائل پیش آمده گفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها