سعید معروف دیروز در صفحه اجتماعی خود متنی نوشت که همه را حیرت‌زده کرد. متنی زشت که از بازیکنی با تجربه بالای سعید معروف بسیار بعید بود. حمله مستقیم او به رئیس فدراسیون در حمایت از خوش‌خبر (سرپرست تیم ملی والیبال ایران) صورت گرفت که چند روز پیش ماموریتش را پایان دادند تا به وزارت ورزش برگردد. خوش‌خبر در مدت حضورش در والیبال زحمات بسیاری کشید و رابطه‌ای بسیار مناسب با اعضای تیم داشت؛ اما این هم دلیل نمی‌شود که این گونه رفتار کنیم و با چنین ادبیاتی چنین به رئیس فدراسیون بتازیم. سعید معروف باید بداند همه دوست دارند او را همان بازیکن هنرمند کنار تور ببینند.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۸۴

همه دوست دارند او را در قواره کاپیتانی ببینند که زیر و بمهای بزرگی کردن را به جوانان تازهوارد میآموزد. ما با این سعید معروف بیگانهایم. معروف برای والیبال ما زحمات بسیاری کشید؛ اما نباید از چارچوب خود خارج شود و در لباسی که متعلق به او نیست حرف بزند. اگر رئیس فدراسیون والیبال ایرادی دارد و اگر باید برود، این بر عهده کاپیتان تیم ملی والیبال نیست.

او مدیری بالای دست خود دارد که آن مدیر باید خوب و بد کار او را تشخیص دهد و اگر هم قرار باشد رئیس فدراسیون والیبال برکنار شود همه چیز باید در چارچوب احترام باشد نه ادبیاتی تا این حد دور از احترام. معروف در تیم ملی والیبال، بازیکنی پا به سن گذاشته است؛ اما بسیار جوانتر از رئیس فدراسیون است. در ورزش احترام بزرگترها واجب است و معروف این را باید به جوانترها آموزش بدهد. اگر اینگونه احترام بزرگترها را لگدمال کند، باید منتظر باشد که روزی احترام خودش هم توسط جوانی تازه از راه رسیده نابود شود.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها