چه کسی برای کی‌روش پیشنهاد خارجی جور می‌کند؟

همه مشکوک به فیلیپه!

فیلیپه را احتمالا نمی شناسید. او مدیر رسانه‌ای پرتغالی تیم ملی ایران است. فیلیپه قبلا سردبیر روزنامه رکورد پرتغال بود. او در مارکا پرتغال هم کار می‌کرد. طبیعتا این دو رسانه در مشتش هستند. از قضا، دقیقا رسانه‌هایی که فیلیپه در آن کار می‌کرد، همان رسانه‌هایی هستند که خبر حضور او را در کشورهای مختلف می‌دهند. از دو سال قبل خبرهای زیادی درباره حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی مراکش شنیده می‌شود، ولی جالب این‌که روز گذشته فدراسیون فوتبال این کشور رسما چنین خبری را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۹۳

در همین حال رسانههای مکزیکی هم حضور کیروش را روی نیمکت تیم ملی این کشور تایید نکردهاند. وقتی کارلوس با این سوال روبهرو شد که آیا ماجرای مکزیک جدی است، پاسخ داد: «شاید این موضوع یک زمان مطرح شود ولی مشارکت و تصمیم من حمایت از فدراسیون، تیم ملی و بازیکنان ایران است تا بعد از هفت سال و نیم پروژهای که داشتیم، با قهرمانی در جام ملتهای آسیا به نتیجه برسد.»

اکثر سایتهایی که اخبار حضور کیروش را در تیمهایی غیر از ایران میدهند، سایتهای آفریقایجنوبی هستند. در این کشور کیروش محبوبیت بسیار زیادی دارد، چراکه موفق شد یک بار این تیم را به جام جهانی برساند. این روزها کسی درباره کیروش و قراردادش شفاف و درست توضیح نمیدهد. تاج میگوید با این مربی بسته اند و او تا پایان جام ملتها در تیم ملی خواهد بود اما خودش میگوید، قراردادی امضا نکرده است!
کی روش در آخرین گفتوگویش هم روی این مساله تاکید کرد و گفت بدون امضای قرارداد، کارش را جلو میبرد. معلوم نیست این وسط چه کسی درست میگوید، تاج یا کارلوس کیروش؟ یکی هم نیست به طور شفاف در اینباره حرف بزند. فعلا از سوی فدراسیون مورد تایید است و از سوی کیروش تکذیب و از سوی دیگر دوستان فیلیپه در پرتغال و آفریقایجنوبی از پیشنهادات مختلف خارجی به کارلوس مینویسند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها