فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در 6 ماه نخست امسال 69 فقره انواع جرائم اقتصادی به ارزش سه هزار و 430 میلیارد ریال در این استان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۲۹
جرائم اقتصادی به ارزش 3430 میلیارد ریال در بوشهر کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار خلیل واعظی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در بوشهر افزود: این میزان کشفیات جرائم اقتصادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 212درصد رشد داشته و 78 نفر متهم نیز در این ارتباط دستگیر شدند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت پنج تن و 658کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که این میزان مواد مخدر مکشوفه در مقایسه با سال گذشته افزایش 14درصدی دارد.
واعظی یادآور شد: در این مدت 9باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در باره جرائم اینترنتی و فضای مجازی در این استان اظهارداشت: کلاهبرداری رایانه ای، برداشت غیرمجاز اینترنتی، نشر اکاذیب و هتک حیثیت سه جرم اصلی در فضای مجازی این استان است.
وی گفت: 98 درصد کل جرائم سایبری استان بوشهرتوسط پلیس فتا کشف شده است.
واعظی در ارتباط با آمار تصادفات درون شهری بیان کرد: شهرهای بوشهر، برازجان و دیر بیشترین تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری را داشته اند.
وی افزود: همچنین تصادف های فوتی در 6 ماه نخست سال جاری در استانب وشهر 29درصد کاهش یافته است که بیشترین تلفات تصادفات درون شهری مربوط به موتورسواران، عابران پیاده و خودرو پراید است.
واعظی اضافه کرد: مجموع کل تصادفات حوزه برون شهری استان بوشهر 8 درصد افزایش داشته ولی تصادفات فوتی 19درصد و تعداد متوفیان حوزه برون شهری نیز 12 درصد کاهش داشته است.
وی بیان کرد: وقوع قتل در استان بوشهر 38 درصد کاهش و کشفیات جرایم خشن در نیمه نخست سال جاری 45درصد رشد نشان می دهد.
واعظی در ارتباط با ویژه برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر گفت: در این ارتباط 70 برنامه ابلاغی داریم که تاکنون بخشی از آنها شامل حضور کارکنان در نماز جمعه، آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، تجلیل از کارکنان نمونه اجرایی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها