فرشید اسماعیلی در گفت‌وگو با جام‌جم:

استقلال در آینده بهتر می‌شود

فرشید اسماعیلی بهترین بازیکن دربی از نظر خیلی‌ها بود. این بازیکن عملکرد خوبی در زمین مسابقه داشت و حتی نزدیک بود دروازه قرمزها را باز کند. اسماعیلی امیدوار بود تیمش بتواند این مسابقه حساس را ببرد ولی استقلال انگار زور بردن نداشت. فرشید اسماعیلی در این‌باره به جام ورزشی توضیح می‌دهد: «بحث این نبود که زور داشتیم یا نداشتیم. دو تیم خوب بازی نکردند و فکر کنم زمان خوبی به هم نخوردیم. فشار و استرس هم زیاد بود. پرسپولیس دوست داشت قبل از بازی با السد این بازی را ببازد و ما هم با توجه به نتایجی که به‌دست آوردیم، دوست نداشتیم بازنده باشیم. به هر حال این شرایط باعث شد تا بازی آنطور که دوست داشتیم از آب در نیاید.»
کد خبر: ۱۱۶۷۲۶۴

اسماعیلی درباره عملکرد خودش در دربی توضیح میدهد: «خب اگر میتوانستم گل بزنم یا پاس گل بزنم بهتر بود. (خنده) دوست داشتم تیم ببرد و واقعا مهم نبود کدام مان بتوانیم گل بزنیم. من در بازی با السد مصدوم شدم و بازی نساجی را از دست دادم. در آن بازی بازیکن السد از من یکجورهایی انتقام گرفت. چند دقیقه قبلش روی او خطا کردم و احساس کرد باید انتقام بگیرد و آن تکل را زد. من یک هفتهای از تمرینات دور بودم و فیزیوتراپی میکردم و وزنه میزدم. بعد از بازگشت هم تلاشم را کردم تا در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشم. راستش اگر بازی بهتر میشد بازیکنان داخل زمین هم میتوانستند بهتر باشند و خودشان را نشان دهند.»

اسماعیلی درباره ادامه فصل برای استقلال و همینطور نتایجی که تیم گرفته و باب میل هواداران نبوده است، میگوید: « شک ندارم این استقلال بهتر خواهد شد. میدانیم هواداران از نتایجی که تیم به دست آورده، رضایت ندارند. توقع آنها این است که در صدر جدول باشیم. راستش خود ما هم دوست داریم این اتفاق بیفتد و واقعا از شروع فصل هدفی جز این نداشتیم اما متاسفانه تغییراتی در تیم داشتیم. بازیکنانی داشتیم که جا افتاده بودند و ای کاش میشد کنار ما باشند ولی شرایط مهیا نشد بمانند. بازیکنان جدید هم تلاش خود را میکنند تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و در تیم جا بیفتند. به همین دلیل مطمئن هستم انشالله در آینده استقلال بهتر خواهد شد.»

اسماعیلی درباره عملکرد فغانی داور دربی هم توضیح میدهد: «او از بهترین داوران جهان است و طبیعتا من نمیتوانم درباره عملکردش قضاوت کنم. بهتر است کارشناسان در این باره حرف بزنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها