کد خبر: ۱۱۶۷۱۳۷

# پل - نیست

حقیقی از تهران:

با وجود درخواستهای مکرر برای ساخت پل روگذر در میدان مطهری واقع در بلوار تختی منطقه14 و توجه نکردن شهرداری به این درخواست، با شروع فصل پاییز شاهد ترافیک سنگین هستیم که وقت زیادی از مردم را تلف میکند.

#بازار - آزاد

نوبخت از کرمان:

قیمت مرغ و گوشت قرمز بعد از ایام محرم رو به گرانی است، کنترل نکردن بازار توسط دولت و صادرات نقش اساسی در این گرانیها دارد.

#بزرگراه - رها

حسینی از تهران:

اتوبان بسیج ترافیک سنگین و دائمی دارد و متاسفانه بزرگراه جدیدی که در حال احداث است بیش از ده سال است مسکوت مانده. چرا به این دو اتوبان رسیدگی نمیشود؟

#اهواز - حمایت

یک شهروند از خوزستان:

ضمن عرض تسلیت به خانوادههای محترم شهدای اهواز، از دولت محترم درخواست میشود انتقام خون شهدای اهواز را قاطعانه بگیرند تا خون این عزیزان پایمال نشود.

#ریال - دلار

منعمی از شیراز:

درآمد کارگران به صورت ریال است، ولی مخارج آنها به دلار است. چرا به وضع معشیتی مردم رسیدگی نمیشود؟

# مهر - ترافیک

عباسی از تهران:

با شروع سال تحصیلی جدید ازدحام در خطوط مترو به اوج خود رسیده است و متاسفانه مسؤولان مترو در افزایش کیفیت و کمیت جابهجایی مسافران هیچ تلاشی انجام ندادهاند.

# بهداشت - پارک

اشرفی از تهران:

بعضی از شهروندان حیوانات خانگی خود مانند سگ را به پارک و بوستانهای خیابان استاد حسنبنا میآورند که گاهی این اماکن به صورت باغ وحش در میآیند که از نظر بهداشتی برای کودکان و شهروندان مضر است.

# گوجه - طلا

خادمی از تهران:

قیمت میوه و صیفیجات روز به روز درحال افزایش است و کنترل نکردن بازار، توزیع نامناسب و البته صادرات علل اصلی در این گرانیهاست. چرا باید گوجه را به قیمت 7500تومان خریداری کنیم؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها