«نفوذ» شبکه یک در میان مخاطبان

محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نفوذ» در گفت‌وگو با سیما فیلم در توضیحی درباره زمان پخش این سریال گفت: حدود ۶۰ درصد تصویربرداری سریال به پایان رسیده و به امید خداوند کار به دهه فجر امسال خواهد رسید و در این زمان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۶۳

وی ادامه داد: این روزها حدود ۱۷ قسمت از ۳۰ قسمت فصل یک این سریال به پایان رسیده است.

این تهیهکننده همچنین بیان کرد: این روزها سکانسهای کردستان را در اطراف همدان تصویربرداری میکنیم و بعد از پایان تصویربرداری در همدان، ۱۵ مهر برای تصویربرداری صحنههای گنبد به سمت شمال کشور خواهیم رفت. وی درباره بازسازی و ساخت مکانهای مورد نیاز نیز گفت: دیوار سفارت آمریکا را در مقیاس صد در ۸۰ متر در شهرک غزالی ساختیم و الان دکور سایت کبکان را در شهرک غزالی در دست ساخت داریم.

علیاکبری ادامه داد: گروه تولید اول آذر به شهرک غزالی خواهد رفت و تا پایان دی امسال تصویربرداری سریال به پایان خواهد رسید. این تهیهکننده درباره ادامه دار بودن این سریال در فصلهای بعدی گفت: فصل اول این سریال تا مقطع تسخیر لانه جاسوسی است و بعد از تسخیر و جنگ تحمیلی میتواند مقطعی ۳۰ قسمتی باشد که به حضور منافقین و مباحث آن مقطع از تاریخ میپردازد. همچنین موضوع دفاع مقدس نیز فصل سوم این سریال را شامل خواهد شد.

این تهیهکننده همچنین با اشاره به اینکه داستانهای ما طبق واقعیت است، بیان کرد: این پروژه براساس استنادهای موجود در سیستم کشور قبل از انقلاب و به نوعی برخورد نیروهای انقلابی با فضاهایی که در اختیار جاسوسی آمریکا بعد از انقلاب بود، بر اساس استنادهای تاریخی است و مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی آن مهدی ارگانی است که از مطلعین این حوزه است و تقریبا تمامی موارد مد نظر ما با تایید او پیش رفته است.

وی افزود: این سریال با این هدف ساخته میشود که تاثیر منفی حضور بیگانگان را در داخل کشور به تصویر بکشد و در نهایت میخواهد برای نسل جوان و نوجوان این سوال را پاسخ بدهد که چرا به سفارت آمریکا، لانه جاسوسی میگویند.

وی بیان کرد: بازیگران نقشهایی بازی میکنند که اینها هم واقعی هستند. سعیمان بر این است که با کاراکترهای واقعی همسو باشیم، اما تاکید آنچنانی هم نداریم که عینا خود کاراکتر دربیاید. اینها همگی کارکرد واقعی در مقطع انقلاب اسلامی دارند.

امین اسکندریان (مهدی، نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه، نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریفزاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه) و زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو) و سامی بابو (چارلز جونز) از بازیگران خارجی این سریال هستند.

این سریال قرار است در 30 قسمت 45 دقیقهای بهمن 97 از شبکه یک پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها