علی کریمی که برای مناظره با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال به این برنامه رفته بود، در بخشی از حرف‌های خود اعلام کرد چرا پول‌های این فدراسیون به حساب هوشنگ مقدس سرپرست سابق تیم ملی می‌رفت؟
کد خبر: ۱۱۶۵۷۲۳
احضاریه برای جادوگر؛ کریمی ۵ آبان در دادگاه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، فردای آن روز مقدس اعلام کرد از کریمی شکایت خواهد کرد، مگر اینکه در برنامه ۹۰ حرفش را پس بگیرد. جادوگر، اما حرفش را پس نگرفت تا مقدس از او شکایت کند. دو هفته قبل بود که خبر رسید کیفرخواست برای علی کریمی صادر شده و او باید به زودی در دادگاه حاضر شود و اسناد و مدارکش را ارائه دهد. کریمی در برنامه ۹۰ طوری در این باره حرف زد که گویا سند و مدرک دارد و باید دید در روز دادگاه او و وکیلش، سفت و محکم مقابل قاضی ظاهر می‌شوند؟

روز گذشته تصویری از احضاریه کریمی به دادگاه به دست‌مان رسید که جزئیات را به طور کامل نشان می‌دهد. دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت این احضاریه را برای علی کریمی ارسال کرده است. او یا وکیلش باید روز ۵ آبان ساعت ۱۰ صبح در دادگاه حاضر شوند و به دفاع از خود بپردازند. فعلاً طرفین در این باره توضیحی نمی‌دهند؛ نه مقدس و وکیلش و نه علی کریمی و وکیلش. باید دید بعد از انتشار این گزارش واکنش آن‌ها چه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها