اسماعیلی: با همه وجود بازی می‌کنیم

استقلال تهران امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه در دوحه مهمان السد است. این مسابقه دیدار برگشت دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی است. استقلال در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی 3 بر یک شکست خورد تا هوادارانش را شوکه کند. بعد از آن بازی دیگر هیچ‌کس امیدی به بازی برگشت نداشت. اما حالا استقلالی‌ها انگیزه زیادی دارند و تصور می‌کنند می‌توان در بازی برگشت دست به شگفتی زد. این تیم برای آنکه بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند، باید با سه گل السد را شکست دهد، تیمی که واقعا قدرتمند است. این باشگاه قطری امسال توانسته با خریدهای خوب، تیمش را تقویت کند. آنها در حال حاضر حتی از الدحیل هم قوی‌تر هستند و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در آسیا به حساب می‌آیند. فرشید اسماعیلی هافبک استقلال در گفت‌وگو با جام‌جم تاکید می‌کند از پیش بازنده نیستند و در زمین مسابقه همه تلاش خود را خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۳۵

اگر تیم پارسال را داشتیم...

بابت بازی برگشت باید از هواداران عذرخواهی کنیم. رفته بودیم تا در زمین خودمان برنده باشیم و هواداران را شاد کنیم ولی متاسفانه شکست خوردیم. تصور می‌کنم اگر تیم فصل قبل را داشتیم، هرگز آن اتفاق رخ نمی‌داد. خریدهای جدید هم زمان می‌خواهند تا با تیم به‌طور صددرصد هماهنگ شوند. در مقابل، السد واقعا خودش را تقویت کرده است. امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.

فراموش کرده‌ایم

ما نا امید نیستیم و برای بردن به زمین می‌رویم. می‌خواهیم از حیثیت استقلال دفاع کنیم. می‌دانیم کار خیلی سختی داریم.السد واقعا تیم قدرتمندی است. نتیجه بازی رفت را فراموش کرده ایم و می‌خواهیم با فکری تازه وارد زمین شویم. حالا فشار روی ما کمتر است.

فوتبال جای شگفتی هاست

یک 90 دقیقه دیگر در پیش داریم. انگار یک نیمه از بازی را انجام داده‌ایم و نیمه دوم باقی مانده است. نباید ناامید باشیم. دوست داریم تا دقیقه آخر بازی بجنگیم. می‌خواهیم برنده از قطر بیرون بیاییم. می‌دانیم جبران نتیجه خیلی سخت است. در زمین خودمان با اختلاف دو گل باخته‌ایم، ولی فوتبال جایی است که شگفتی رقم می‌خورد.

کاش بازی می‌کردیم

تیم شرایط خوبی دارد. بعد از بازی رفت تلاش کردیم ریکاوری روحی داشته باشیم. تمرینات خوبی هم برگزار کردیم. دوست داشتیم با نفت مسجد سلیمان هم بازی کنیم ولی چون ملی پوش‌های زیادی در تیم ملی داشتیم مسابقه لغو شد. کمی بین دو بازی مان فاصله افتاد و این خوب نبود. با این حال آماده و سرحال هستیم و با همه وجود مقابل السد بازی می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها