رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اسامی مناطق هفت گانه صدور گواهی کسر خدمت، معافیت و گواهی مدت منطقه عملیاتی برای پرسنل نیروی زمینی ارتش در 7 استان کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۵۴
اعلام مناطق دریافت گواهی کسر خدمت ایثارگران نیروی زمینی ارتش

به گزارش جام جم آنلاین، سردار موسی کمالی در گفتگو با ایسنا درباره مناطق صدور گواهی مربوط به خانواده‌های ایثارگران در نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر از سوی ارتش به خانواده ایثارگران، هفت منطقه در هفت نقطه از کشور برای صدور گواهی کسر خدمت، گواهی معافیت و گواهی مدت منطقه عملیاتی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این مناطق افزود: متقاضیان دریافت این گواهی‌ها می‌توانند به یکی از این هفت منطقه در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق در مشهد مقدس، قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب در ارومیه، قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق در کرمان، قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب در اهواز، قرارگاه منطقه‌ای غرب در کرمانشاه، ارشد نظامی ارتش در اصفهان و ارشد نظامی ارتش در شیراز مراجعه کنند.

کمالی با اشاره به ازدحام جمعیت رخ داده در منطقه لویزان، گفت:‌ این تصمیمات در راستای سرعت‌ بخشیدن به رسیدگی درخواست‌ها و ثبت کسر خدمت‌ها در نیروی زمینی ارتش انجام شده و تنها افرادی که در زمان جنگ سرباز نیروی زمینی ارتش بوده‌اند می‌بایست به این مناطق مراجعه کنند بنابراین درخواست ما این است که دیگر افراد از مراجعه به این مناطق خودداری کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بنابراین در راستای کسر خدمت‌های مربوط به ایثارگری، والدین سربازان باید به یکی از این مناطق که نزدیک‌ترین فاصله را با آنان دارد، مراجعه کرده و اقدام به دریافت گواهی مربوطه کنند.

وی با اشاره به آن دسته افرادی که تاکنون کارت ایثار دریافت نکرده‌اند، گفت: این عزیزان ابتدا باید به یگان محل خدمت خود مراجعه کرده و پس از دریافت فرم گواهی مدت منطقه عملیاتی، با مهر و امضای فرمانده یگان، با یک قطعه عکس، کارت پایان خدمت، کارت ملی و شناسنامه، به قسمت ایثارگران معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در انتهای بزرگراه ارتش در تهران مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها