پیشنهادهای جاجم برای تماشا در آخر هفته تلویزیون

«سفیر» به شبکه 2می‌آید

شبکه‌های سیما برای آخر هفته به صورت ویژه فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی را تدارک دیده‌اند تا ضمن پر کردن اوقات فراغت مخاطبان، بهانه‌ای باشند برای جمع کردن اعضای خانواده کنار یکدیگر. جام‌جم در میان آثار نمایشی متعدد و متفاوتی که پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی 22 و 23 شهریورماه از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود، چند پیشنهاد برای شما دارد:
کد خبر: ۱۱۶۴۴۰۶

«سبز به رنگ زمرد» در شبکه یک

فیلم تلویزیونی «سبز به رنگ زمرد» به کارگردانی سید روح‌ا... حجازی، پنجشنبه 22 شهریور ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

قصه این فیلم از چه قرار است؟ جنگ چند سالی است به پایان رسیده است و مادر پیری در خانه‌اش بالای تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقودالاثرش است. اتاق، وسایل و حتی مغازه پسرش را در روستا نگه داشته و هر روز وارسی می‌کند به امید آن روز که پسرش بازگردد. او به همین نیت چندین سال است که روضه‌ای بر پا کرده و نذر می‌کند تا فرزندش به آغوشش برگردد، اما بارش برف زیاد و بسته شدن جاده مانع از ادای نذرش می‌شود. او نگران ادای دینش است که از سوی مداح در راه مانده کسی خودش را به مجلس روضه پیرزن می‌رساند.

در این فیلم رابعه مدنی، رحمان باقریان، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان به ایفای نقش پرداخته‌اند .

خاطره‌بازی با «سفیر» در شبکه 2

در محرم شبکه دو، فیلمی با حال و هوای این ماه برای پخش انتخاب کرده است؛ فیلم تلویزیونی «سفیر» به کارگردانی فریبرز صالح، پنجشنبه 22 شهریور ساعت 23و30 دقیقه از شبکه 2سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خاطره‌انگیز خواهید دید: قیس‌ابن مسهر، نماینده امام حسین‌(ع)، با نامه‌ای برای سلیمان خزاعی به طرف کوفه می‌رود. در راه به‌دست راهداران ابن زیاد والی کوفه دستگیر و به زندان می‌افتد. قیس قبل از دستگیری نامه را از بین می‌برد و در زندان زندانیان را بر ضد زندانبان می‌شوراند. حسین‌بن نمیر فرمانده راهداران، قیس را به زندان ابن‌زیاد در کوفه منتقل می‌کند. خالد از قیس می‌خواهد که در مسجد سخنرانی کند و به دروغ به مردم بگوید که امام قصد بیعت با یزید را دارد. قیس می‌پذیرد، اما در روز موعود علیه یزید سخنرانی می‌کند. ابن زیاد، که به خشم آمده او را از فراز ارگ به پایین پرتاب کرده و به شهادت می‌رساند.

در سفیر فرامرز قریبیان، عزت‌ا... مقبلی و جلال پیشواییان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«حداکثر محکومیت» در شبکه 3

فیلم سینمایی «حداکثر محکومیت» به کارگردانی کئونی واکس من، پنجشنبه 22شهریور ساعت 24 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

در حداکثر محکومیت می‌بینید: کراس به همراه دوستان خود از جمله منینگ مامور می‌شود تا بر تعطیلی زندانی که در آن جانیان بسیار خطرناک نگهداری می‌شوند، نظارت داشته باشد. یک روز پیش از انتقال زندانیان توسط او دو زن توسط نیروهای امنیتی به زندان منتقل می‌شوند. در حین تلاش افراد برای تخلیه بازداشتگاه، گروهی با حکم انتقال آن دو زن با نام‌های سمنتا و شارلوت به زندان می‌رسند. نگهبانان به انتقال تنها دو زندانی مشکوک شده و سعی در بررسی ماجرا می‌کنند. در این میان درگیری شدیدی میان مهاجمان و نگهبانان درمی‌گیرد.

استیون سیگال، مایکل پیره و استیو آستین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

روایت «تنهایی» در قاب شبکه 4

فیلم تلویزیونی «تنهایی» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل، جمعه 23 شهریورماه ساعت 21 از شبکه 4 روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم چیست؟ پدر یک خانواده در حال مرگ است، پسر بزرگ خانواده که به جرم قتل شوهر خواهرش زندانی است به مرخصی می‌آید تا در آخرین روزهای حیات پدر کنارش باشد.

در این فیلم شهاب حسینی، امیرحسین مدرس و رویا تیموریان بازی کرده‌اند.

«هوآمولان» به شبکه 5 می‌آید

شبکه 5 سیما انیمیشن سینمایی «هوآمولان» به کارگردانی جینگل ما و وی دانگ را برای پخش در جمعه 23 شهریور ساعت 8 و 30 دقیقه آماده کرده است.

قصه هوآمولان از چه قرار است؟ دختر جوانی که وقتی جنگ می‌شود و پدرش به‌خاطر شکستگی پا نمی‌تواند به جنگ برود، به‌جای او به جنگ رفته و شجاعت زیادی از خود به خرج می‌دهد.

تماشای «روزی که مینا گم شد» در شبکه شما

فیلم تلویزیونی «روزی که مینا گم شد» به کارگردانی امیرشهاب رضویان، پنجشنبه 22شهریور ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.

روزی که مینا گم شد روایت می‌کند: هاتف پس از ۳۰ سال به ایران بازمی‌گردد و با خواندن نامه پدر مرحومش از واقعیت تلخی مطلع می‌شود. همزمان با اوج گرفتن درگیری‌های خیابانی مردم انقلابی با مزدوران شاهنشاهی، هاتف بر سر قراری حاضر می‌شود که مینا هرگز به آن نمی‌رسد. آنها، هر دو دانشجویان عضو نهضت اسلامی بوده و بر خلاف نظر والدینشان مصمم به ازدواج هستند. از این‌رو پدر هاتف که از قرار آنها مطلع شده از دوستان نظامی‌اش می‌خواهد تا مینا را پیش از رودررو شدن با پسرش دستگیر کند و فردای همان روز هاتف را به بهانه تحصیل، فورا از کشور خارج می‌کند.

در فیلم تلویزیونی روزی که مینا گم شد، مهران رجبی، سیامک احصایی، رابعه مدنی و هدی ناصح هنرنمایی کرده‌اند.

«صدای پای من» در شبکه امید

فیلم تلویزیونی «صدای پای من» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، جمعه 23 شهریور ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: دانیال قهرمان دو و میدانی در یکی از روستاهای مرزی کشور است که بر اثر برخورد با مین، پای خود را از دست می‌دهد. او با کمک معلم و خانواده‌اش و یک پای مصنوعی که حرف می‌زند، دوران افسردگی را طی می‌کند. او آرزو دارد پای مصنوعی‌اش واقعی شود.

مهران احمدی، فرشته سرابندی، مرتضی زارع و ابوذر فرهادی در این فیلم بازی کرده‌اند.

تماشای «افق» در قاب شبکه افق

فیلم سینمایی «افق» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور، جمعه 23 شهریور ساعت 18 و 30دقیقه از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان افق از این قرار است: گروهی از غواصان بسیج و سپاه پاسداران برای انهدام سکوی الامیه تجهیز می‌شوند. رزمنده‌ای به‌نام نصرت به تنهایی مامور شناسایی و عکس‌برداری از اسکله می‌شود. همرزم او، احمد که می‌داند نصرت بیمار است به دنبال او می‌رود. آنها به محاصره دشمن درمی‌آیند. احمد، نصرت را فراری می‌دهد و خود دستگیر و کشته می‌شود. با اطلاعاتی که نصرت در اختیار رزمندگان قرار می‌دهد، اسکله الامیه منهدم می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها