از امروز و در بلغارستان والیبالیست‌های ایران در قهرمانی جهان

پرتوریکو اولین قربانی می‌شود؟

سه بازی و سه شکست برای والیبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اسلوونی. آخرین بازی دو شب پیش مقابل کانادا بود تا شاگردان کولاکوویچ بدون این‌که مسابقه‌ای را ببرند راهی مسابقات قهرمانی جهان شوند. این تورنمنت حکم بازی‌های تدارکاتی را داشت، اما برای آنهایی که والیبال را دنبال می‌کنند تا حدودی نگران‌کننده است. ملی‌پوشان که بدون دادن حتی یک ست در بازی‌های آسیایی قهرمان شدند در این تورنمنت 4 جانبه عملکرد خوبی از خودشان بر جا نگذاشتند. آنها که در دو بازی قبلی‌شان مقابل آمریکا و اسلوونی هم شکست خورده بودند از امروز ماراتن اصلی‌شان را آغاز می‌کنند، در مسابقات قهرمانی جهان. جایی که با بلغارستان، لهستان، کوبا، فنلاند و پرتوریکو هم گروه هستند.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۵۶

امروز شروع یک اتفاق تازه برای ملی‌پوشان والیبال است. نسلی که دارد پوست‌اندازی می‌کند تا سناریوی چیده شده برای والیبال ایران همچنان ادامه داشته باشد. امروز و از ساعت ۱۸و 30 دقیقه به وقت تهران شاگردان کولاکوویچ به مصاف پرتوریکو خواهند رفت. 24 تیم حاضر در این رقابت‌ها، در چهار گروه شش تیمی حضور دارند و در پایان مرحله گروهی ۱۴ تیم برتر از ۳۰ شهریور رقابت خود را در مرحله دوم آغاز خواهند کرد و در نهایت قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هشتم مهر ماه مشخص می‌شود.

این در حالی است که ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال در ارزیابی از وضعیت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان و این‌که آیا تصور می‌کنید ما در این رقابت‌ها به جایگاه بهتر از ششم دست پیدا کنیم یا خیر گفت: «مسابقات جهانی متفاوت‌تر از بازی‌های آسیایی است و هرچهار سال برگزار می‌شود و قطعا سطح رقابت‌ها در این بازی‌ها به‌مراتب سخت‌تر از بازی‌های آسیایی است. به هر صورت بازیکنان ما تلاش خود را انجام داده‌اند و فدراسیون نیز هرچه در توان داشته برای این تیم گذاشته است. ما تدارکات بسیاری خوبی را برای تیم ملی والیبال انجام دادیم و سعی کردیم تیم خوبی را راهی مسابقات جهانی کنیم. حال این‌که این تیم بتواند جایگاه ششم خود را تکرار کند یا در روی سکو قرار بگیرد هیچ ضمانتی در این زمینه وجود ندارد. امیدواریم والیبالیست‌های ما به نتایج بهتر از دوره قبل دست پیدا کنند و رقابتی آبرومندانه به نمایش بگذارند.»

دیدارهای ایران در مرحله گروهی

ایران - پرتوریکو

چهارشنبه، ساعت ۱۸:۳۰

ایران - بلغارستان

پنجشنبه، ساعت ۲۲:۱۰

ایران - کوبا

شنبه، ساعت ۱۸:۳۰

ایران - لهستان

دوشنبه، ساعت ۲۲:۰۰

ایران - فنلاند

سه شنبه، ساعت ۱۸:۳۰

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها