زیبایی هدیه طبیعت به بشر: شاید انسان از بدو خلقت با مفهوم زیبایی آشنا شد وآن را درک کرد ولی از بیان وتوصیف آن عاجز بود.زیبایی موهبتی است بی نظیر که در همه عالم گسترده شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۳۵
تاثیر گن در تناسب اندام، زیبایی ولاغری

آسمان و کهکشانها، ماه وخورشید وستارگان، مناظر طبیعی، گل ها و گیاهان، حیوانات، رنگها، آواها و خلاصه همه چیزهایی که می بینیم، می شنویم و حس می کنیم؛ برای انسان مفهوم زیبایی را تداعی می کند.

علاوه بر مثال هایی که گفته شد خود انسان مظهر زیبایی است ودر طول تاریخ انسان ها وبویژه زنان که دارای طبعی ظریف وزیبا پسند هستند به این مهم پی بردند واز آنجا بود که در آراستن خود به بهترین شکل از هم پیشی گرفتند.

صورت یا اندام کدام یک مهمتر است؟

زیبایی یک جزء نیست، بلکه اجزایی به هم پیوسته است که در کل مفهوم زیبایی را می سازد.بنابراین اجزای مختلف صورت مانند چشم ها، بینی، لب ها، چانه وگونه در ترکیب خود چهره ای زیبا می سازند.البته در روزگاران گذشته چهره اهمیتی بسیار فزون تراز اندام داشت ولی امروزه با توجه به یافته های بشر در مورد ارتباط تناسب اندام وسلامتی، اندام نیز به اندازه چهره حائز اهمیت شده است. در باور نسل های کنونی زیبایی فقط در چهره خلاصه نمی شود، بلکه ترکیبی همگون ومتناسب از چهره، دست ها، پاها، شکم، کمر، ستون فقرات، بازوها وغیره، مفهوم زیبایی را ذهن ما تجسم می بخشند ودر یک کلام هارمونی وتناسب کل اجزای بدن، زیبایی را می سازد.

تناسب اندام وقتی در کنار سلامتی قرار می گیرد اهمیت چند باره پیدا می کند واینگونه است که امروزه انواع کلینیک های زیبایی وتناسب اندام با روش های گوناگون در سرتاسر جهان خدمات خود را به مشتریان عرضه می کنند.

چاق ها سهم خودراطلب می کنند

اگر فارغ از هیاهوی عرصه های تبلیغاتی ورسانه ای که لاغرها را به عنوان سمبل زیبایی معرفی می کنندبه موضوع بنگریم، چاقی ولاغری به تنهایی نمی تواند ملاک زیبایی ویا عدم زیبایی قرار گیرد. بلکه به اعتقاد اکثر کارشناسان، تناسب اندام است که میتواند به یک آدم چاق یا لاغر زیبایی هدیه کند. هرچند به تازگی جنبشی از سوی چاق ها شکل گرفته که نشان می دهد آنها هم از عرصه های مدلینگ وزیبایی سهم خود را طلب می کنند. از مدل ها که بگذریم این سوال مطرح می شود که واقعا چند در صد افراد معمولی دارای ویژگی های طبیعی مطابق با معیارهای زیبایی وتناسب اندام هستند؟ برای جواب دادن به این پرسش نیازی نیست راه دوری برویم بلکه کافی است به دور وبر خود نگاهی بیندازیم.

ابداع گن یعنی اهمیت تناسب اندام

در زندگی عواملی وجود دارند که اندام ما را تحت تاثیر منفی خود قرار می دهند. افزایش سن، زایمان ها، سبک زندگی درخصوص تغذیه، نشستن، خوابیدن ونوع شغل، تاثیرات آب وهوایی واقلیم، مشکلات روحی وروانی و... از این قبیل عوامل هستند. بسیاری از این عوامل از کنترل ما خارج بوده و به ناچار ما را گریزی از آن ها نیست. اما متخصصان راه ها وشیوه های متعددی برای بهبود وکاستن از تاثیر نامطلوب آن ها ابداع وپیشنهاد کرده اند.یکی از این ابداعات که تحولات گسترده ای در سراسر جهان در زمینه زیبایی وتناسب اندام ایجاد کرده کمربند و گن های زیبایی وتناسب اندام ویا به قول معروف گن لاغری هستند که بسیاری از افراد بویژه زنان به طور مستمر در پنج قاره جهان از آن ها استفاده می کنند.

آقایان عقب نمانند!

بسیاری از مردان وقت و حوصله ی کافی برای فعالیت های چالش انگیز، همچون رژیم غذایی و ورزش جهت اصلاح اندام خود را ندارند. در این مرحله، گن مردانه می تواند تناسب اندام دلخواه را برای این گونه افراد فراهم کند. فرقی نمی کند جوان باشید یا میانسال و حتی سنین بالاتر؛ همان قدر که یک جوان باید در اوج جوانی بدرخشد ؛ یک فرد میانسال وبالاتر هم می تواند در میهمانی ها، عروسی ها وسایرمراسم، با اندامی مناسب تر واستیلی جذاب تر حضور یابد. البته اگر شما در گروه آن دسته از مردان نیستید که فکر می کنند گن ها فقط برای زن ها ساخته شده اند!

گن ها چه کاربرد هایی دارند؟

گن های بدن دارای سه نوع ویژگی برای بهبود تناسب اندام ودر نتیجه زیباتر شدن ما هستند:

ویژگی اول: تغییروتناسب آنی در یک یا چند عضو بدن

ویژگی دوم: تاثیر مثبت درلاغری وسوخت وساز «متابولیسم» بدن، گردش جریان خون و تعریق

ویژگی سوم: مشارکت دردرمان بیماری ها ونیزتکمیل چرخه ی اعمال جراحی و زایمان

1-تغییر وتناسب آنی:

بدون شک همه ما هنگام خرید لباس به فرم زیبای آن در تن یک مانکن پشت ویترین فروشگاه نگاه کرده واز آن لذت برده ایم، وقتی همان لباس را با اشتیاق خریده ودر منزل پوشیده وجلوی آیینه قرار می گیریم، شاید تفاوت فاحشی با چیزی که تن مانکن دیده بودیم، حس کنیم، چرا؟

یک مانکن ویترین، «فرقی نمی کند چاق باشد یا لاغر» در قالبی استاندارد از تناسب اندام ساخته می شود. به خاطر همین است که لباس مد نظر در تن او بهتر می نشیند وخوش فرم تر دیده می شود. ولی بدن شما با مانکن فرق دارد در نتیجه انتظارات شما را در حد کامل برآورده نمی کند .اینجاست که گن های لاغری وزیبایی به کمک می آیندو این مشکل را برطرف می کنند.

هر کسی به خاطر طبع زیبا پسندش دوست دارد در میهمانی، در انظار عمومی در محل کار، مدرسه، دانشگاه ویا هر جای دیگربا چهره واندامی متناسب وآراسته ظاهر شود. واین منحصر به قشر یا جنسیت ویا سنین خاص نیست البته شدت وضعف دارد ولی همگانی است. گن ها باعث می شوند ما سهم بیشتری از زیبایی و تناسب را نصیب خود سازیم. مثلا گن های بدن، شکم بر آمده ما را که به خاطر عدم تحرک ونوع تغذیه وعوامل دیگر باعث رنجش ما از خودمان می شود را در حد دو، سه سایز اصلاح کرده در نتیجه احساس خوشایندی را عایدمان می کند.

علاوه بر این حس خوب، اعتماد به نفس مان هم بالاتر می رود در نتیجه احساس رضایت مندی از خود مضاعف می شود. این اصلاح سایز ویکدستی در سایر اندام ها مثل ساق دست یا پا، بازوها، ران ها، باسن، سینه ها، ستون فقرات، کمر و... نیز کاربرد دارد.

وقتی که شما ستاره های سینما وسایر عرصه های هنری را می بینید که با شکوه تمام در مراسم ومجالس ظاهر می شوندومیلیون ها بیننده را محسور آراستگی، زیبایی وتناسب اندام خود می کنند؛ یقین بدانید بخشی از این شکوه مدیون همین گن ها می باشد. صد البته سلبریتی ها از سایر روشها همانند ماسکها، تمرینات بدن سازی، ماساژورها وانواع کرمهای اصلاح کننده فرم بدن همراه با مربیان اختصاصی نیز استفاده می نمایند.

2- تاثیر مثبت در لاغری، متابولیسم وتسریع گردش خون:

گن ها با قدرت چسبندگی وفشردگی بالا سبب کاهش اندازه وحجم در عضو مربوطه شده وضمن جلوگیری از افتادگی عضو، با ایجاد تعریق باعث کاهش آب میان بافتی وچربی سوزی مداوم می گردند. گردش خون تسریع پیدا می کند ودر نتیجه حس راحتی وآرامش به انسان دست می دهد ودر استفاده ممتد ومستمر باعث کاهش وزن می گردد. میکرو ماساژ از خواص مستمر وممتد گن به حساب می آید. البته باید در نظر داشت به منظور لاغری صرفا استفاده از گن کافی نیست بلکه هم زمان بایستی رژیم غذایی مناسب ونیز ورزش وتحرک بدنی مد نظر قرار گیرد.

3- مشارکت دردرمان بیماری ها ونیزتکمیل چرخه اعمال جراحی وزایمان

به باور کارشناسان و پیرو تحقیق میدانی مشخص شده که گن ها تاثیر به سزایی در درمان بیماری سلولیت «cellulitie» داشته وموجب جلوگیری از ایجاد آن می شوند. سلولیت عبارت است از تجمع بدشکل چربی های زیر پوست در ناحیه ای از بدن که موجب چاقی موضعی می گردد.

این مشکل معمولا در باسن، ران وقسمت تحتانی اندام زنان با تشکیل توده های پرتغالی شکل از چربی، به علت هورمون استروژن بیشتر دیده می شود.هرچند سلولیت یک عارضه جدی به حساب نمی آید ولی می تواند ظاهر نامطلوبی ایجاد نماید.

پزشکان توصیه اکید دارند که افراد پس از اعمال جراحی لیپوماتیک (lipomatic)، لیپوساکشن (liposuction) ولیپولیز لیزری (laserlipolysis) و سایر عمل هایی که منجر به خارج کردن بافت های چربی از بدن می شوند از گن استفاده نمایند.

چرا که در این عمل ها چربی های بین پوست وماهیچه برداشته می شوند ومدتی طول می کشد که پوست به ماهیچه ها جوش بخورد.به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند پس ازعمل، از گن استفاده شود. زیرا فشار گن باعث می شود ترشحات خونابه ای ومایعات سریع تر دفع شده وموجب تسریع در روند بهبودی گردد.

گن ها کمک شایانی به بانوان باردار قبل وبعداز زایمان جهت اصلاح وتناسب اندام می کنند. پزشک می تواند در این مورد به خانم های باردار راهنمایی لازم را ارائه دهد.

در افرادی که دیابت دارند ویا زیاد سفر می کنند ویا بیش از اندازه در حالت ایستاده هستند توصیه می شود به منظور بهبود جریان خون وجلوگیری از لخته شدن خون از گن استفاده نمایند. گن هایی که ناحیه شکم وکمر را می پوشانند فشار روی ستون فقرات را کم کرده وکمر درد را تسکین می دهند.

گن لاغری معجره نمی کند

اگر کسی انتظار دارد تمام بدشکلی های بدن با پوشیدن یگ گن به کلی وبرای همیشه مرتفع شود دراشتباه است. گن یک عامل حمایتی است که ابتدا به ساکن با تغییر فیزیک فرم شما را بهبود می بخشد به همین جهت به شما احساس خوشحالی واعتماد به نفس می دهد ودر نهایت با استمرار در پوشیدن گن وبا استفاده از ورزش واصلاح الگوی تغذیه به شما در بدست آوردن تناسب وزیبایی بدن کمک می کند. پس پوشیدن گن لازم است ولی کافی نیست.

اگر شماهم قصد استفاده از گن وبهره بردن از فواید آن را دارید توصیه های زیر را برای شماست:

1- از گن هایی که توسط برند های معروف ومشهور وقابل اطمینان تولید شده استفاده نمایید. شرکت فرم ایزی”formeasy” ، شرکت ام آی “m.I” و شرکت اکسلنت "excellent "ازجمله شرکت های سازنده گن در ترکیه بوده که محصولاتشان دارای نشان استاندارد اروپایی است.

2- از گن هایی استفاده کنید که با تکنولوژی بدون درز"seamless" بافته شده باشند.

3- از گن هایی استفاده کنید که با موادی همچون "آلاستین" و "میکروفیبر پلی آمید" تهیه شده باشند تا ضمن دارا بودن خاصیت آلاستیکی (کشسانی) مناسب ، چروک نشده ومانع آلرژی والتهاب پوستی شوند.

4- از گن با سایز مناسب خودتان استفاده کنید تا پوست صاف تری داشته باشید واصراری برای پوشیدن سایزهای بیش از اندازه کوچک نداشته باشید.

5- گن ها را با دست، صابون وآب ولرم بشویید واز چلاندن ان خوداری کنید.

از کجا گن مناسب تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی رزبرگ بیش ازده سال است در زمینه توزیع انواع گن لاغری، زیبایی وتناسب اندام فعالیت می نماید. محصولات این فروشگاه از معتبرترین کارخانجات تولید کننده گن در ترکیه مانند کارخانجات معظم فرم ایزی و “ام.آی ”تامین می شود.

تنوع گن های این فروشگاه شامل گن زیر سینه پادار- گن زیر سینه اسلیپ - گن دست وبازو- گن مردانه - گن شکم و پهلو اسلیپ – گن شکم وپهلوی پادار - گن شکم بند قزن دار – گن شکم بند بدون قزن – گن شلواری – گن شورتی - گن ساعت شنی کمری - گن ساعتشنی تاپی و سایر انواع بوده که برای همگان ودر هر رده ی سنی در سایز های مختلف قابل استفاده می باشد.

قیمت محصولات در فروشگاه رزبرگ رقابتی بوده وبا ضمانت بهترین قیمت محصولات خود را عرضه می کند.

خرید از فروشگاه اینترنتی رزبرگ بسیار ساده بوده وبا چند کلیک انجام می گیرد. قابلیت پرداخت وجه آنلاین از طریق شبکه بانکی شتاب دارد.همچنین پرداخت وجه پس از دریافت محصول از دیگر امکانات این فروشگاه است.

"ارسال سریع"، "ضمانت بهترین قیمت" و "تضمین اصالت کالا" سه اصل اولیه است که رزبرگ از نخستین روز تاسیس سعی در پایبندی به این اصول داشته است.

شما میتوانید برای دیدن محصولات وثبت سفارش در 7 روز هفته و24ساعت شبانه روز به وبسایت فروشگاه به نشانی www.rozbarg.com یا دراینستاگرام به نشانی ROZ_BARG و یا در تلگرام به نشانی ROZBARGCOM مراجعه کرده و لذت خرید از فروشگاه مجازی را تجربه نمایید.

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره 33600385-021 و 09124876104 تماس بگیرید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها