راه اندازی یک سایت آگهی ، فروشگاهی ، معرفی و... به تنهایی کافی نیست ، بلکه جایگاه شما در صفحه اول گوگل باعث سرازیر شدن پول به حساب بانکی شما می باشد.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸۰
حضور در صفحه اول گوگل را تجربه کرده اید؟

بهترین بازاریاب ها تلاش می کنند تا مشتری را به سمت شما بیاورند و این مهارت شماست که بتوانید مشتری را به پول تبدیل کنید یا نه .

وقتی وب سایتی صفحه اول گوگل باشد ( که این کار بسیار سخت و دشوار است ) در اصل گوگل برای شما بازاریابی کرده است ، هیچ درصدی هم از شما نمی گیرد فقط کافیست که هوای مشتری معرفی شده از طرف گوگل را داشته باشید و او را در سایت خود نگه دارید و به آنها خدمات بدهید، اگر گوگل، یاهو ، بینگ و..... را به عنوان بازاریاب خود، راضی نگه دارید مطمعا باشید لذت صفحه اول را قشنگ خواهید چشید و سرازیر شدن مشتری ها را دقیقا حس خواهید کرد.



حالا آگهی استخدام یک بازاریاب حرفه ای مثل گوگل را خیلی سخت می توانید بدست بیارید ، البته این کار شدنی هست ، اینکه خودتون دست به کار بشید و شرایط استخدام این بازاریاب حرفه ای رو یاد بگیرید یا اینکه این کار سخت و حرفه ای رو به آدم های حرفه ای بسپارید، فرق نمی کنه کی این کار رو می کنه ما یا شخص دیگه ای، مهم اینه که تجربه، نمونه کار موفق، نمونه کار پایدار داشته باشه. حضور شما در صفحه اول گوگل علاوه بر اینکه کسب و کارتون اوج می گیره بلکه برای ما هم یه رزومه عالیه.

حالا اگر تصمیم دارید صفحه اول گوگل باشید بهتره نمونه کارهای ما رو هم نگاه کنید و صفر تا 100 کار رو به ما بسپارید ، اصلا با جزئیات کاری نداشته باشید ، کسب و کارتون رو صفحه اول گوگل تحویل بگیرید ، ضمانت پایدار بودن صفحه اول هم ما به شما میدیم . فقط باید به ما اعتماد کنید .

وب سایت هایی که صفحه اول گوگل هستند :

سایت پخش تهران : روشویی ، روشویی کابینت دار ، فروش روشویی کابینت دار
سایت آناهید : هاشور ، تاتو بدن ، کاشت ناخن در کرج ، بهترین سالن زیبایی کرج

سایت شهر یراق : یراق ، دستگیره کابینت ، بلوم ، یراق بلوم ، تخت کمجا
سایت سفر با تو : تور استانبول ، تور گرجستان
سایت صنعت یار : ساخت تابلو برق ، تجهیزات تابلو برق صنعتی ، نصب تابلو برق
سایت کارناوب : بیش از 10 کلمه مانند طراحی سایت آگهی ، طراحی فروشگاه اینترنتی و....

شما هم می توانید در صفحه اول گوگل باشید .
با ما تماس بگیرید: 22273875

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها