ماجرای حسینی و رحمتی ادامه دارد

سیدحسین: رفتم شیراز برای کار شخصی!

سیدحسین حسینی و مهدی رحمتی گویا نقطه مقابل هم هستند و یکدیگر را دور می‌کنند. مهدی رحمتی فعلا شماره یک استقلال است و بعید به نظر می‌رسد حالا حالاها حسینی فرصت بازی به دست بیاورد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۶۲

در همین حال شنیده می‌شود گلر جوان آبی‌ها این‌قدر شاکی است که گفته اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، نیم فصل جدا می‌شود و به باشگاه دیگری می‌رود. او در تابستان تا آستانه انتقال به باشگاه سپاهان هم رفت. او مذاکراتی با این باشگاه داشت و حتی با قلعه نویی صحبت کرد ولی در نهایت تصمیم گرفت در استقلال بماند و به کارش ادامه دهد.

حسینی اما اخیرا بار دیگر وارد حاشیه شد. بعد از بازی با پارس جنوبی جم خبر رسید این بازیکن از نیمکت‌نشینی خیلی شاکی بوده و به همین دلیل از اردوی تیم خارج شده است.

حسینی اما در این‌باره گفته است: «رفتم شیراز برای کار شخصی.» ماجرا از این قرار است که یکی از دوستان نزدیک او در شیراز از چند وقت پیش برای افتتاح کار جدیدش، او را دعوت کرده بود.

حسینی بعد از شکست مقابل پارس‌جنوبی‌جم دوست نداشت اردو را ترک کند. یکی از بازیکنان استقلال در این باره می‌گوید: «برخلاف چیزهایی که می‌گویند حسین در رختکن کاری نکرد. او کنار ما نشسته بود. از این گفت که چون قول داده باید به شیراز برود. البته ما گفتیم تیم باخته نروی بهتر است ولی قسم خورد قول داده و مجبور است برود.»

حسینی بعد از سفر شیراز، دوباره به تمرینات بازگشت ولی همچنان روی نیمکت خواهد نشست. این بازیکن در دیدار مقابل فولاد هم جایی در ترکیب نخواهد داشت و مجبور است روی نیمکت بنشیند.

حسینی این روزها تصمیم گرفته سکوت کند و درباره اتفاقات اخیر صحبت نکند. او از نیمکت نشینی ناراحت است و شفر هم این مساله را تائید کرده است. به نظر می‌رسد با ادامه این شرایط حسینی دیگر در استقلال نماند. مهدی رحمتی هم در هفته‌هایی که گذشته عملکرد خوبی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها