گذرنامه سیدمجید در گرو استقلالی‌ها!

سه روز پیش بود که سیدمجید حسینی برای دریافت گذرنامه‌اش و سفر به ترکیه به فدراسیون فوتبال و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال مراجعه کرد اما در آنجا متوجه شد معاون باشگاه استقلال زودتر گذرنامه او را از فدراسیون گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۷۳

حسینی نیز مدیربرنامههای خود را راهی کشور ترکیه کرد تا آنها با باشگاه ترابوزان اسپور مذاکره کنند و به گفته سخنگوی این باشگاه ترکیهای این بازیکن رسما به عضویت این تیم درخواهد آمد. اما در این بین پندار توفیقی در تماس تلفنی با برنامه «ورزشگاه» شبکه تهران گفت: «اصلا نمیدانم گروی گذرنامه یعنی چه! بازیکنی که یک سال با باشگاه قرارداد دارد نمیتواند با باشگاهی وارد مذاکره شود. اگر بازیکنی شش ماه از قراردادش باقیمانده باشد میتواند با تیمهای دیگر مذاکره کند. او بدون شک به تیم استقلال در ترکیه اضافه خواهد شد.»

توفیقی درخصوص اینکه سرانجام آیا گذرنامه مجید حسینی از او گرفته شده یا خیر گفت: «من معنی این سوال را نمیفهمم! مادامی که بازیکن تحت قرارداد باشگاه است گذرنامهاش باید در اختیار باشگاه باشد، طبق آخرین صحبتی که با آقای افتخاری انجام دادم او اعلام کرد حسینی بزودی به اردوی تیم در ترکیه اضافه خواهد شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها