آنها که به دنبال کشف رازهای جادویی فوتبال می‌گردند، یک بار دیگر به قدرت سحرانگیز این ورزش پرطرفدار اعتراف کردند. تیم ملی والیبال روسیه در روزهایی برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال به فرانسه رفت که روسیه به شدت درگیر برگزاری جام جهانی فوتبال بود.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۴۷

تیم 65 فوتبال دنیا که هیچ بختی برای موفقیت در جام جهانی 2018 نداشت، آرام آرام راه خود را به سوی مراحل بالاتر پیدا کرد. موفقیتهای روسیه همه دنیا را شگفتزده کرده بود و بردهای این تیم موجب شد پیامهای تبریک رئیسجمهور روسیه پیاپی به کاروان این تیم برسد. پوتین چند بار با چرچسف، سرمربی تیم صحبت کرد و به او و تیمش روحیه داد. اینها در حالی بود که ارتش روسیه در لیگ ملتهای والیبال، همه را از دم تیغ گذرانده بود و تیمها را یکی یکی قربانی میکرد.

تیم ملی فوتبال روسیه به یک چهارم نهایی جام جهانی رسید و تیم ملی والیبال روسیه به فینال. یکی باخت و یکی برد. والیبال روسیه قهرمان شد و فوتبال روسیه حذف؛ اما برای تیمی جشن گرفتند که حذف شده بود. درست در روزی که والیبال روسیه در خاک فرانسه در 3 ست به برتری رسید و قهرمان لیگ ملتهای والیبال شد، تیم ملی روسیه از کازان به مسکو برگشت تا مورد استقبال باشکوه مردم روسیه قرار بگیرد. مردم روسیه برای بردهای قاطعانه تیم ملی والیبال کشورشان هورا نکشیدند آنها برای اسپکهای غیرقابل مهار میخایلوف یا سرویسهای غیرزمینی موزرسکی از خود بیخود نشدند؛ اما برای بازی شجاعانه تیم ملی فوتبال کشورشان مقابل کرواسی، اختیار از کف دادند.

مردم روسیه در روزی برای استقبال از تیم ملی فوتبال کشورشان به میدان سرخ مسکو رفتند و دو ساعت سرپا ایستادند و برای بازیکنانشان دست زدند و هورا کشیدند که تیم ملی والیبال کشورشان قهرمان جهان شده بود. آن هم با شکست دادن فرانسه در خاک خودش.

فوتبال باز هم قدرت عجیب خود را به رخ کشید. این ورزش جادویی باز هم چوب جادوی خود را چرخاند تا همه را مغلوب و مقهور قدرت خود کند. فوتبال باز هم نشان داد که در میان رشتههای محبوب دنیا، هیچ ورزشی نمیتواند تنه به تنه این ورزش خاص بزند.

علی جوادی
دبیر ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها