گشتی در رختکن تیم‌های جام جهانی

این روزها بازی‌های جام جهانی در سراسر دنیا پخش می‌شود و میلیون‌ها بیننده شاهد بزرگ‌ترین جشنواره فوتبالی دنیا در روسیه هستند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۵۳

در جام‌جهانی که دوربین‌های تلویزیونی‌اش در مقایسه با جام‌های قبلی به مراتب بیشتر است، تصاویر آهسته و باز پخش شده به کارشناسان، داوران و مربیان اجازه می‌دهد که هر حرکت بازیکنان در زمین بازی را بررسی و آنالیز کنند. اما در این میان، رختکن تیم‌های ملی جایی است که بازیکنان از دید و نگاه میلیون‌ها هوادار و بیننده راحت هستند. تصاویر منتشر شده از برخی از این رختکن‌ها، حال و هوای حاکم بر این تیم و همچنین بعضی از بازیکنان را بخوبی نشان می‌دهد.

یکی از این تصاویر مربوط به رختکن تیم ملی آلمان پیش از دیدار مقابل مکزیک و کمد مخصوص به توماس مولر بود. آنچه که بیش از همه به چشم می‌آمد، قلم بندهای مهاجم آلمان بود که نام لوکاس پودولسکی مهاجم سابق ژرمن‌ها و همبازی خود مولر روی آن حک شده بود.

تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی علاقه زیادی به حضرت مسیح(ع) دارند و این مساله را می‌توان در رختکن تیم‌های پرو و آرژانتین به خوبی مشاهده کرد.

عکس‌های منتشر شده از رختکن این دو تیم نشان می‌داد تصاویر و مجسمه‌هایی از حضرت مسیح(ع) در گوشه‌ای از رختکن وجود دارد که بازیکنان پیش از شروع بازی به آن ادای احترام می‌کردند.

در کمد شخصی بعضی از بازیکنان نیز می‌توان لوازم و تصاویری را دید که از عشق و علاقه آنها به خانواده‌‌شان حکایت دارد. به عنوان مثال در کمد لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه تصویری از خانواده‌اش با این نوشته قرار دارد: «همیشه با تو هستیم و تو را داریم .» علاقه سوارز به خانواده‌اش زبانزد اردوی تیم ملی اروگوئه و حتی بارسلوناست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها