کد خبر: ۱۱۴۸۴۱۶
چرا با تور دبی سفر کنیم؟

دبی شهری مدرن و پیشرفته در کشور امارات است که تا نیم قرن پیش کاملا بیابانی بود ولی امروزه به یکی از بهترین شهرهای پیشرفته جهان تبدیل گشته است و تور ارزان دبی هر ساله افراد زیادی را برای تجارت و یا گردش به این کشور می کشاند.

تور دبی به دلیل نزدیکی این شهر به ایران برای هموطنان ما بسیار ارزان تر تمام می شود و به همین دلیل گردشگران ایرانی زیادی در طول سال به این شهر سفر می کنند.

دبی شهری است که در تمام طول سال کاملا آفتابی است و آب وهوای گرمی دارد به همین جهت بیشتر شفرها در فصول سردتر سال به دبی انجام می شود.

در فصل های سرد آب و هوای دبی بسیار مناسب تر است و از طرفی قیمت تور دبی در فصل زمستان و پاییز مناسب تر از فصولی همچون تابستان است.


جاذبه های گردشگری دبی

برج خیلفه دبی

برج خلیفه آسمان خراشی بی نظیر و ساخته دست بشر است که در 163 طبقه و با 828 متر ارتفاع بنا شده است.این بنا بزرگ ترین آسمان خراش ساخته انسان است.

آب نمای دبی

آب نمای دبی در میان علاقمندان به دبی شهرت فراوانی دارد و بسیاری از افراد برای دیدن این آبنمای بی نظیر به دبی سفر می کنند.

این آب نما هماهنک با موسیقی ای که در فضا پخش می شود حرکت می کند.بازدید از این جاذبه در تمامی روزهای هفته برای افراد امکان پذیر است.

پارک آبی وایلد وادی دبی

پرداختن به تفریحات و ورزش های آبی در مکان هایی که آب و هوای گرمی دارد قطعا بسیار لذت بخش تراز سایر نقاط است.دبی چند پارک آبی دارد که اگر بخواهیم معروف ترین و با کیفیت ترین آن ها را به شما معرف یکنیم باید نام وایلد وادی را ببریم.

این پارک یکی از معروف ترین پارک های آبی دبی است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور دبی را به خود جذب می کند.استخر موج های پارک وایلد وادی بزرگ ترین استخر موج های موجود در منطقه خاور میانه است.

دبی پالم

دبی پالم مجموعه ای سه جزیره به شکل نخل است که ساخته دست انسان در آب های خلیج فارس است.جزایر تشکیل دهنده این مجموعه عبارتند از نخل جمیرا, نخل دیره و نخل جبل علی.این جزایر کاربرد مسکونی,تجاری و تفریحی دارد.

پیست اسکی سرپوشیده دبی

شاید برایتان تعجب آور باشد که شهری در منطقه کویری دارای یک پیست اسکی کاملا مجهز باشد!دبی یک پیست اسکی کاملا مجهز دارد که 6 هزار تن برف را در خود جای داده است و طول این پیست 400 متر است که 5 مسیر مجزا دارد.

برای تولید برف این پیست اسکی سرپوشیده از سیستم تولید برف پیشرفته ای استفاده می شود.این پیست بزرگ ترین پیست اسکی دنیاست.

اسکله ابرا دبی

این اسکله یک منطقه تاریخی و گردشگری است که در آن می توانید با قایق های چوبی و سنتی از بستکیه به بازار طلایی و بازار قدیمی دبی بروید.

سافاری کویری دبی

سافاری از جمله ورزش های پرهیجان است که در مناطق کویری جذابیتی دو چندان دارد.دبی به دلیل کویری بودن منطقه مناسبی برای سافاری در کویر است و از طرفی امکانات موجود برای این ورزش در دبی تجربه بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد.

تور سافاری هر روز بعد از ظهر در کویرهای دبی برگزار می شود و تنها در چند بخش برای عکاسی توقف خواهید داشت و می توانید در طول این زمان از زیبایی های کویر لذت ببرید.



برای اطلاع از شرایط تور لحظه آخری دبی با کارشناسان آرشین پرواز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و بهترین تور امارات را برای خود و همراهانتان انتخاب نمایید.

آدرس وبسایت: www.arshinparvaz.com
آدرس : تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ (آقای سیفی) تماس حاصل کنید.
برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها