از سیما چه خبر؟

ماه‌عسلی‌ها مهمان 162

به گزارش جام‌جم، سامانه 162 سازمان صدا و سیما که به ارتباطات مردمی این سازمان اختصاص دارد ساعت 21روز دوشنبه، 21 خرداد ماه میزبان احسان علیخانی و عوامل برنامه «ماه عسل» بود تا این عوامل در گفت‌وگویی بی‌واسطه با مردم نظرات آنان را در مورد برنامه خود بشنوند.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۹۷

این حضور در ادامه برنامههای 162 برای ارتباط مستقیم مردم با تلویزیون صورت گرفت که پیش از این با استقبال خوبی مواجه شده بود.

هفته گذشته نیز عوامل برنامه رادیویی محبوب «صبح جمعه با شما» در مرکز 162 حضور یافتند و گفتوگوی گرم و صمیمانهای با مردم از سراسر کشور داشتند و این بار نوبت علیخانی بود که پای صحبت مخاطبانش بنشیند.

احسان علیخانی در این گفتوگو با مردم، برکت لحظات افطار و گره خوردنش با برنامهای که خط قرمز و صندلی آن متعلق به مردم و روایتگر قصههای آنهاست را بینظیر عنوان کرد و گفت: تا به این لحظه بهرغم اینکه مردم با اوضاع و احوال اقتصادی و معیشتی خاصی روبهرو هستند اما بیش از ۲۵میلیارد تومان به پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند و این موضوع نشانگر این است که مردم به جریانهایی که در اطرافشان رخ میدهد فکر میکنند و این اتفاق برای ما بینظیر است.

مجری و تهیهکننده «ماه عسل» با بیان اینکه هر ساله براساس وعدهای که با مخاطبان برنامه دارد در واحد ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ حضور پیدا میکند، تصریح کرد: مخاطبان به برنامه «ماه عسل» لطف بینهایتی دارند و با انرژی مضاعف و نگاهشان این برنامه را دنبال میکنند و تا به امروز، عمر و قدمت ۱۴ ساله «ماه عسل» را رقم زدهاند.

او خاطرنشان کرد: چند روز مانده به عید فطر، معمولاً سوژهها را به رأی میگذاریم و مهمانان انتخاب شده برنامه توسط مخاطبان را در این روز دعوت میکنیم. مردم، تعیینکننده و داور نهایی برنامه «ماه عسل» هستند.

در برنامه دوشنبه ۲۱ خرداد، عوامل تهیه چهار فیلم نهایی جشنواره «قهرمان من» که مردم به آنها رأی داده بودند حضور پیدا کردند و قصههای آنها تعریف شد و تا دو روز آینده، سه فیلم اول براساس میزان رأی مردم انتخاب میشوند و عید فطر هم چهار تا پنج نفر از مهمانان، بر اساس رأی مردم دعوت میشوند.

احسان علیخانی در مدت یک ساعتی که در واحد ارتباط با مخاطبان حضور داشت پاسخگوی مخاطبانی از کرمان، تهران، گرگان، اهواز، فیروزکوه، شیراز، رشت، اصفهان، دماوند و کرج بود.

او درباره درخواستهای مخاطبان «ماه عسل» میگوید: محتوای تمامی تماسها شامل لطف و محبت مردم، تشکر و قدردانی از برنامه و موضوعها و سوژههای آن مانند اوتیسم و... بود. دوست عزیزی از من تقاضای کار داشت و خوشحالم که مردم «ماه عسل» را مأمنی برای قصهها و نقل دردهایشان میدانند.

او با اشاره به این‌که مخاطب ۶۰ ساله‌ای از شیراز داشتیم که خواستار این بود که «ماه عسل» در طول سال پخش شود، افزود: برخی از مخاطبان از من به خاطر این‌که در برنامه مدیریت زمان ندارم، انتقاد کردند و برخی دیگر هم قهرمان خود را به عنوان سوژه جدید برنامه معرفی کردند.

احسان علیخانی، به عنوان یک برنامه‌ساز معتقد است که حتماً در خلق یک اثر با تفاوت سلیقه روبه‌رو هستیم و برنامه‌ای که پویا و راجع به آن نظرهای مختلف مطرح نباشد، قطعاً جزو برنامه‌های بی‌خاصیت محسوب می‌شود.

مجری و تهیه‌کننده «ماه عسل» با اشاره به این‌که مجموعه‌ای از آراء و نظرهای مختلف درباره این برنامه وجود دارد و مردم، چه مثبت و منفی «ماه عسل» را نقد می‌کنند که در نوع خود ارزشمند و خیلی عالی است، گفت: امشب یک مورد بسیار فوق‌العاده برای «ماه عسل» رخ داد و حتی مخاطبانی که با ما دارای تضارب آراء بودند، اما بیننده «ماه عسل» بودند و تعاریف، محبت، لطف و حرف دلشان را روی چشممان می‌گذاریم و باعث افتخار ما هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها