دیروز شوخی شوخی داشت رئیس‌مجلس عوض می‌شد که البته با ائتلاف اصولگرایان و مستقلین، خطر از بیخ گوش هیات‌رئیسه گذشت و علی لاریجانی همچنان به قول یکی از نماینده‌ها «فرز استیکر» که البته منظورش حتما همان «فرست اسپیکر» بوده(!) ماند. با رای‌گیری دیروز بر سر بالانشینی بهارستان، معلوم شد که هیچ‌یک از فراکسیون‌های مجلس نصف بعلاوه یک کرسی را در اختیار ندارند.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۵۸

وزیر محترم ارتباطات دیروز تعریفی تازه از اینترنت ارائه دادند که کلا همه ادبیات روز جهان در حوزه فناوری را تغییر داد. وزیر دهه شصتی کابینه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اینترنت گفت که ما در سرعت اینترنت مشکلی نداریم، در کیفیت آن مشکل داریم. اینکه کیفیت اینترنت و سرعت آن چه فرقی برای ما بهعنوان مصرفکننده اینترنت دارد، خودش ماجرایی است، اما فعلا باید از آقای جهرمی خواست تا محض رضای خدا از اینترنت که خودش گفته «حقالناس» است، نگذرد.

حرف از تعریف اصطلاحات و پیچیدگیهای زبانی مدیران محترم دولتی شد، این را هم بد نیست اشاره کنیم که وزیر سابق ارتباطات که اکنون رئیسدفتر آقای رئیسجمهور هستند، درباره عبارت «دوتابعیتی» از همان حربه آقای جهرمی استفاده کرده و با تغییر تعریف این اصطلاح نتیجهگیری را هم دستخوش تغییر کردهاند. ایشان فرمودهاند: «بحث دوتابعیتی را باید تعریف کنیم. به کسی که دو کارت اقامت دارد در هیچ جای دنیا دوتابعیتی گفته نمیشود»! کارشناسان خبرچین مدتی بود احساس میکردند که چرا ماجرای دوتابعیتیها حل نمیشود. حالا معلوم شد که از اساس تعریف مدیران ما با یکدیگر فرق داشته است. بهنظر میرسد آقای حدادعادل باید با طراحی یک واژهنامه اختصاصی برای مدیران دولتی، مشکل تفاوت تعاریف را حل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها