عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛

با توجه به سیره امام (ره)باید از هر گونه کشمکش بپرهیزیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به تحولات سیاسی در حوزه های خارجی ،بحران ها به پدیده هایی رایج درعرصه سیاست بدل شده بنابراین، مسئولین نظام باید از آمادگی لازم برای مواجهه با آنها برخوردار باشند.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۰۲
با توجه به سیره امام (ره)باید از هر گونه کشمکش بپرهیزیم

به گزارش جام جم آنلاین مهدی شیخ نماینده تهران با اشاره به سیاست حضرت امام برای عبور از بحران های خارجی افزود:ما توانستیم دربسیاری از بحران های خارجی از جمله پرونده هسته ای کشور وفاق ملی ایجاد کنیم لذا با توجه به اتحاد و وحدت کلمه ای که مد نظر حضرت امام داشت نباید خود را سرگرم اتفاقات کوچک کنیم و از هر گونه کشمکش بپرهیزیم تا بتوانیم از مراحل وموانع خطرناکی که دشمن طراحی می کند عبور کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید پشت سر مسئولین بیاستیم تا با قدرت در مقابل استکبار قرار بگیریم تا منافع ملی تامین شود گفت:البته نشانه هایی وجود دارد که دشمن نمی خواهد وحدت ملی بین مردم و مسئولین شکل بگیرد و به بهانه های مختلف می خواهد با کشیدن بحث های حاشیه ای جامعه را تحت شعاع قرار دهد.

مهدی شیخ نماینده تهران یادآور شد:خوشبختانه تا الان روند کلی نظام مثبت بوده ،ولی در مقاطعی افرادی پیدا شدند که خدشه به وحدت کشور وارد کردند که با مدیریت مقام معظم رهبری، الحمدالله مسئولین و سران قوا با یکدیگر مواضع مشترک دارند و تنش ها به سطح جامعه از تریبون ها کشیده نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها