صنعت سینمای هند برای فیلم تازه خود، سراغ یک کار موفق و پرفروش مکزیکی رفته است. این کمدی خانوادگی «دستورات منظور نشده است» نام دارد و به احتمال زیاد در زمان نمایش عمومی، نام آن تغییر خواهد کرد. از آکشی کومار به عنوان بازیگر نسخه هندی اسم برده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۷۶

شرکت فیلمسازی لاینزگیت با همکاری دو شرکت مکزیکی و هندی گلوبال گیت و آزوره، این فیلم را به صورت مشترک تهیه خواهند کرد. رسانههای گروهی هند در این رابطه مینویسند بعد از دوباره سازی تعدادی از محصولات موفق هالیوودی، حالا نوبت به کارهایی از بقیه کشورهای جهان رسیده است. آنها این پرسش را مطرح میکنند که آیا این نسخههای دوبارهسازی شده میتوانند موفقیت مالی نسخههای دوبارهسازی شده محصولات هالیوودی را تکرار کنند یا نه. این در حالی است که شرکت لاینزگیت اعلام کرده همکاریاش با طرف هندی را برای دوبارهسازی فیلمهای غیر هالیوودی ادامه خواهد داد. کمدی خانوادگی دستورات منظور نشده است در سال 2013 روی پرده سینماهای مکزیک رفت. این فیلم خیلی زود توانست لقب موفقترین و پرفروشترین فیلم اسپانیایی زبان کل تاریخ سینمای مکزیک و بقیه کشورهای اسپانیایی زبان را از آن خود کند. فروش جهانی فیلم در مکزیک و دیگر کشورهای دنیا، به 100 میلیون دلار رسید. اکران عمومی این کمدی خانوادگی در آمریکا، توجه تماشاگران غیر اسپانیایی زبان دنیا را به آن جلب کرد. یوگنیو دربز بازیگر مطرح مکزیکی، با این فیلم اولین تجربه کارگردانی خود را ارائه کرد. داستان فیلم در مکزیک و شهر لسآنجلس اتفاق میافتد و تمرکز آن روی یک بدل کار حرفهای است. این بدلکار هالیوودی با بازی خود دربز، اصلیتی مکزیکی دارد. او در کنار کار حرفهای خود، باید روابط و مناسباتش را با یک دخترکوچولو سروسامان بدهد. این دختر یک روز صبح، جلوی در خانه بدلکار ظاهر و وارد زندگی اش میشود. مرد تلاش میکند به دخترک کمک کند تا مادرش را پیدا کند. در داستان فیلم، صحنههای بدکاری شیرین، جذاب و خطرناکی وجود دارد و تماشاگرانش را به داخل هالیوود و نوع فیلمسازی آن میبرد. تهیهکنندگان فیلم به این دلیل آکشی کومار را برای بازی در نقش اصلی آن انتخاب کردهاند که او خوش یک رزمی کار و بدلکار حرفهای هم هست. طی سالهای گذشته، این بازیگر مطرح بالیوودی بدلکاری تمام اکشن کاریهای خطرناک فیلم هایش را انجام داده است. رسانههای هندی از او به عنوان تام کروز بالیوود اسم میبرند. آکشی کومار که فعالیت بازیگری را از دهه 80 میلادی با تعدادی اکشن ماجراجویانه آغاز کرد، در سالهای اخیر بیشتر بازیگر درامها و کمدیهای خانوادگی و اجتماعی بوده است. نکته جالب در این است که او هم امکان اکشن بازی و بدلکاری دارد و هم نقش یک پدر مسئولیت پذیر را بازی میکند. قرار است در داستان نسخه هندی زبان فیلم، آکشی کومار در نقش یک بدلکار هندی ظاهر شود که در هالیوود مشغول کار است.

به جز این، فیلمنامه نسخه مکزیکی زبان تغییر عمدهای نخواهد کرد. با توجه به جدول کاری شلوغ بازیگر، مشخص نیست دستورات منظور نشده است چه زمانی وارد مرحله تولید میشود. رسانههای گروهی میگویند آکشی کومار در حال حاضر قرارداد بازی در چهار فیلم مختلف را دارد و همین الان مشغول بازی در دو فیلم دیگر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها