به دنبال شلیک موشک‌های محور مقاومت که سامانه پدافندی پرطمطراق صهیونیست‌ها موسوم به گنبد آهنین تنها توانست تعداد کمی از آنها را هدف قرار دهد تحلیل‌های مختلفی منتشر شد و بویژه در فضای مجازی، هشتگ‌هایی در این زمینه راه افتاد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۶۴

بخش عمدهای از مطالب منتشر شده در واکنش به ادعای صهیونیستها مبنی بر نقش ایران در این حملات بود. یکی از کاربران نوشته است: اگه میزدیم؛ موشکهامون روی پیشونی شما (تلآویو، حیفا) فرود میومد.

کاربر دیگری نوشته است: چند روزه که رژیم صهیونیستی داره سوریه رو بمباران میکنه و هیچ جوابی از طرف سوریه داده نشده بود، حالا که در جواب این حمله و برای دفاع داره پاسخ میده، دارن فریاد میزنن که سپاه قدس زد. مث این که خبر ندارن سپاه قدس اگه بخواد بزنه روند قیمت پوشک تو اسرائیل 38 برابر میشه.

یکی دیگر از کاربران نوشته است: اسرائیل توییت زده موشکهای ایران... آخه عقل ندارین اگر موشکهای ایران بود الان تو میتونیستی خبر بذاری.

برخی کاربران هم به نوع سلاحهای به کار رفته در حمله به بلندیهای جولان اشاره کردهاند؛ سلاحهایی که چندان پیشرفته و عجیب و غریب نبودهاند. یکی از کاربران در همین زمینه نوشته است: فکر نمیکنم نیاز باشه یاد آوری کنم اگر به جای این راکتهای کوتاه برد، موشکهای خرمشهر با دقیقا 2 تُن کلاهک شلیک شده بود الان چه اتفاقی افتاده بود.

کاربر دیگری هم نوشته است: چند ترقه توی شهرکهای صهیونیستی افتاده، آمادهباش کامل اعلام کردند، پناهگاهها پر شده، پروازهای به خارج چند برابر شده، رسانههای رسمی شروع کردند به ننه من غریبم، توییتریهاشان لالمونی گرفتند.

یک نفر دیگر هم اینطور نوشته است: اسرائیل توهمی داشت که فقط ایران میتونه جلوش وایسه الان میبینه هر کی میاد میزنه هیچ غلطی هم نمیتونه بکنه.

مکانهایی هم که در حملات بامداد پنجشنبه در جولان مورد هدف قرار گرفتند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفتند. مطالب زیر از جمله مواردی هستند که در این زمینه منتشر شدند:

موشکهای رزمندگان اسلام روی سریترین و محرمانهترین پایگاههای جاسوسی ارتش اسرائیل فرود آمدند.

یگان 9900 که هدف حملات در منطقه جولان قرار گرفت، یکی از محرمانهترین یگانهای جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی است.

شلیککننده راکتها، مختصات ده پایگاه نظامی که شامل یک پایگاه سری هم میشده را در اختیار داشته است، ازکجا معلوم مختصات دقیق پایگاههای سری و غیر سری دیگر اسرائیل در جولان را نداشته باشد و دفعه بعد، آنها را باموشک هدف قرارندهد؟

برخی کاربران هم با نگاهی طنزآمیز به این ماجرا نگاه کردند. از جمله این موارد:

خب امشب نیکی هیلی اگه بخواد دوباره شوی مظلوم نمایی راه بندازه به نظرم با این حجم خسارات و تلفات باید ده بیست تُن آت و آشغال جنگی جلوی دوربینها نشون بده. کی میره این همه راه رو؟؟؟

ایشالا راهیان نور سواحل مدیترانه راه بندازیم بعد از #پسا_اسرائیل ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها