فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل دو بسیجی اهل شیبان در عملیات پلیس شهرستان باوی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۱۸
جزئیات قتل ۲ بسیجی در شیبان / قاتل دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در خصوص جزئیات پرونده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع دو فقره قتل در یکی ازحوزه های بسیج شهرستان باوی، ضمن اعلام تدابیر عملیاتی و تشکیل تیم های مجرب از کارآگاهان پلیس، دستورات ویژه نیز ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی در کمتراز 10 ساعت فرد قاتل به هویت «ع– م» شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل، انگیزه اش را اقدامات تروریستی عنوان کرد، افزود: ازمخفیگاه قاتل، آلات قتاله و یک قبضه اسلحه کلاش در این رابطه کشف و ضبط شد.

شب گذشته قاتل ابتدا یک نفر را با چاقو زخمی کرده و سپس دو نفر دیگر در آن محل را با چاقو مورد حمله قرار می دهد که یک نفر به نام حسن کارونی در دم فوت و بشیر حمیدی در مسیر بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، فوت می کند.

شیبان شهری در شهرستان باوی است و حدود ۲۰ کیلومتر با شهرستان اهواز فاصله دارد. حریم شهر شیبان از جنوب به محدوده قانونی شهر اهواز و از شمال به حریم شهر ویس از شرق روستای ثدین و از غرب به رودخانه کارون متصل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها