روزنامه سان انگلیس چند روز پیش در گزارشی اعلام کرد در بین پنج لیگ برتر معتبر اروپا، سری A ایتالیا داغ‌ترین و جذاب‌ترین لیگ را در فصل جاری دارد. در چهار لیگ دیگر تکلیف قهرمان‌ها مشخص شده و رقابت سایر تیم‌ها برای نایب‌قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد است. اما در ایتالیا بر عکس است و رقابت اصلی برای قهرمانی بین دو تیم یوونتوس و ناپولی خلاصه شده و هر روز نیز بر هیجان آن اضافه می‌شود. تا قبل از بازی‌های این هفته، یووه با یک امتیاز بیشتر از ناپولی در صدر بود و با همین شرایط به مصاف اینترمیلان در ورزشگاه سن‌سیرو رفت. بازی این دو تیم که از آن به عنوان «دربی ایتالیا» یاد می‌شود، این بار بیش از هر زمان دیگری حساسیت داشت.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۴۸

شاگردان اسپالتی که تا پنج دقیقه مانده به پایان بازی با گلهای ایکاردی و گل به خودی بارزالی با نتیجه 2 بر یک پیروز شده بودند، در عرض کمتر از دو دقیقه با گلهای کوادرادو و ایگواین بازی را واگذار کردند تا تنور این مسابقات همچنان داغ بماند.

آلگری که تیمش در این فصل به دنبال هفتمین قهرمانی پیاپی است در پایان بازی گفت: این پیروزی ارزشمند یک گام دیگر به سوی کسب عنوان قهرمانی است. در فوتبال هیچ چیز قطعی وجود ندارد. میدانم که سه بازی بعدی هم بسیار سخت خواهد بود ولی ما به دنبال تکرار قهرمانی خود هستیم و باید در هر سه بازی پیروز شویم. تیم از نظر روحی در شرایط خوبی به سر میبرد و بازیکنان اعتماد به نفس بالایی دارند.

در دقایق پایانی وقتی ایگواین گل پیروزی را برای یوونتوس به ثمر رساند، آلگری وارد میدان شد و با شاگردانش خوشحالی کرد که همین باعث شد از زمین بازی اخراج شود.

او درباره این صحنه اظهارکرد: دیدم که بازیکنان خوشحالی میکنند و من هم به آنها پیوستم. اصلا دوست نداشتم آنچه در مادرید اتفاق افتاد اینجا هم برای ما تکرار شود. پیروز شدن در جوزپه مه آتسا اصلا آسان نیست و این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند است و طبیعی است که خوشحال باشیم.

بازیکنان یووه نیز با ابراز خوشحالی فراوان نسبت به کسب این نتیجه، از تلاش و عزم بالای خود برای کسب قهرمانی در این فصل سخن گفتند. ایگواین آرژانتینی که زننده گل پیروزی بخش تیمش بود، گفت: این فوتبال است و باید آن را پذیرفت. در دیدار برابر ناپولی در دقایق پایانی تن به شکست دادیم و در این دیدار در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر رساندیم. برای کسب عنوان قهرمانی تا پای جان تلاش خواهیم کرد.

پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس نیز به تمجید از تیمش پرداخت و گفت: یوونتوس قویترین تیم فوتبال ایتالیاست و این را بخوبی در دیدار امشب ثابت کردیم. در فصل جاری بازیهای زیادی انجام دادهایم و یک روز هم بدون تمرین نبودهایم. در حال حاضر احساس خستگی میکنم اما باید به تلاش خود ادامه داد.

در طرف مقابل، اسپالتی و بازیکنان اینتر تنها نسبت به این نتیجه حسرت خوردند. اسپالتی با بیان اینکه نمیتوان برخی چیزها را براحتی درک کرد، گفت: پذیرش این باخت برای من سخت است، چون مشکل این است که شما باید به بازیکنان، احترام و تحسینی را که لایقش هستند، بدهید. این بازی برای ما خیلی مهم بود، همینطور برای هواداران و برای همه. برای من بیش از یک شب بیخوابی لازم است تا این باخت را هضم کنم. برخی چیزها را ما درک نمیکنیم. بازی نباید اینطور تمام میشد.

بروزوویچ، بازیکن اینتر نیز اینطور به تصمیمات داور بازی واکنش نشان داد: ما با تمام وجود جنگیدیم. اینتر شکست نخورد. نتیجه بازی به خاطر اتفاقات خارج از زمین و عملکرد ما رقم خورد. همواره زنده باد اینتر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها