با کمال احترام
کد خبر: ۱۱۳۷۹۰۰

کمتر از 50 روز مانده به آغاز مهمترین تورنمنت فوتبالی جهان، تنها لباس تیم ملی فوتبال نیست که حاشیههایی داشته است. حالا به نظر میرسد جست وجو برای یافتن یک خواننده هم یکی از چالشهای مدیران فدراسیون فوتبال است. طبق معمول همه چیز با تائید و تکذیبها آغاز شد. نام محسن چاوشی اولین نامی بود که به عنوان خواننده تیم ملی سر از رسانهها درآورد و البته که خیلی زود هم تکذیب این خبر از سوی این خواننده تیتر شد. خیلی زود اما بنیاد رودکی که فدراسیون فوتبال را در این راه همراهی میکرد از جلسه مشترکی خبر داد و عنوان کرد ارکستری انتخاب شده است به رهبری شهداد روحانی و خوانندههای آن کسانی نیستند جز علیرضا قربانی و سالار عقیلی. غائله به نظر میرسید خوابیده باشد اما همین چند روز پیش علیرضا قربانی با انتشار نامهای از خواندنش برای تیم ملی فوتبال ایران انصراف داد. گمانهها دوباره آغاز شد و قضیه برگشت به همان تائید و تکذیبهای سابق.

علیرضا قربانی در بخشی از نامه‌ خودش عنوان کرده بود حالا که کمی فکر کرده جنس و محتوای
موسیقی ‌‌اش چندان همخوان با موضوع نیست! و البته با کمال احترام از این قضیه انصراف می‌دهد.

همین کمال احترام باعث شد بنیاد فرهنگی هنری رودکی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از علیرضا قربانی اعلام کند بزودی درباره فرآیند جدید تولید یکی از سرودهای تیم ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

نام بعدی، محمد معتمدی بود. البته خود این خواننده هم انتخاب نام خودش را برای خواندن سرود تیم ملی در رسانه‌ها خواند و خیلی زود و در حالی که در حال تمرین برای اجرایش در ترکیه بود با انتشار متنی از عدم تمایلش برای خواندن خبر داد.

محمد معتمدی هم در متن منتشرشده البته با کمال احترام طعنه‌ای هم به مطرح‌کنندگان نامش زد. او در بخشی از متن منتشر شده‌اش نوشت: ضمن سپاس از حسن نظر عزیزانم در بنیاد رودکی جدای از این‌که نوع موسیقی بنده و گزینه دیگر مطرح شده به لحاظ فرم و محتوا هیچ شباهتی به هم ندارد؛ ولی به‌عنوان یک هنرمند حق دارم پیش از آن‌که نام بنده برای هر مساله‌ای رسانه‌ای شود خودم در جریان باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها